CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tokstolla & Cbk09:
Ni är SKITDUKTIGA som orkar köra på igen
Jo, har stickor som jag använde i början men kollar lite då å då, varför vet jag inte riktigt med tanke på att jag inte fuskar.
Men nu så gjorde jag det, kul å se lite mörklila färg då jag varje gång har legat på det högsta, men denna gång endast första färgen jätte ljust...
Varför???
Ngn som vet?
Nu e det jag igen!
Provade igen å då blev det mer färg, måste ha varit en dålig sticka
Shit vad inlägg det har varit idag... Har varit borta hela dagen, praktiserat i Säter så jag satt nu och läste igenom allt.
Har väl en del kommentarer till vissa inlägg men det har varit så mkt av det så det håller jag för mig själv, så jag inte livar upp tråden igen
Det har varit en LÅÅÅÅÅÅÅNG dag idag, riktigt hungrig emellanåt.
Åkte hemifrån vid 6 tiden då jag har 6 mil enkel resa till Säter.
Väl framme fick jag vara med på en ECT-behandling, sen var det rond och morgonsamling på avdelning.
Dagen rullade på med olika saker tills jag fick åka hem kl 17.
Väl hemma han jag bara kissa (fy fasiken e konstant kissnödig) sen till affären och sedan till tågstationen och hämtade mamma som kom från Sthlm
Hem igen till lilltjejen som har ont i magen å e helt uppsvullen
Ja det var min dag som även bestod av 3 soppor och "bara" 2 liter vatten, men imorgon blir det tre
Kram å IGEN fasiken vad vi är duktiga, Skönta att det är på väg ner igen, Pentan!
Har idag varit och köpt nya påsar och bytt konsulent, så nu blir det vägning på torsdagar istället för söndagar. Får ca 5 mil mindre å åka tur/retur så det blir bra
4 1/2 vecka: -10,8
Ska snart tamin sista soppa, jag riktigt LÄNGTAR efter kycklingsmaken
Ha en bra kväll!
Kram