CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
(fy vad jag är negativ ;)
Pentan: du är ju supersnygg :):) man kan ju inte ana på fotot att du väger ett enda hekto för mycke ;)
Jadu, hur går det ;) Jag var på fest i lördags, massor av mat och MASSOR med vin blev det..lovade mig själv att inte få ångest över det utan ta nya tag idag:) Fast ska sanningen fram så har jag nog ångest över det ändå...hursomhelst kommer jag ha tre tunga dagar framför mig, med massor av hunger o elände, är huvudet dumt får kroppen lida..har inte vågat väga mig idag men imorgon bitti får man väl kika på vågen iaf. Vad duktiga ni är här inne. Funderar på som jag sa om man ska köra lite kombinerad kur en vecka o se om jag går ner lika mycke som när jag kör på hel kur. rapporterar såklart här sen om nån är nyfiken :)
Du är så duktig pentan :):) och ni andra oxå som kämpar. Nu ska jag oxå kämpa här iiiiiigen, känns som det enda jag gör nuförtiden är snesteg. Känns inte bra alls o sitta här med en mage som en ballong. Den fick väl en chock igår minsann ;)
Vad skönt pentan :) nu är det snart inte många kilon kvar för dig :D
Jag tycker jordgubb är godast :) riktigt iskall :) vill man dricka den varma soppan föredrar jag kyckling eller grönsaksoppan, tycker inte det smakar så mycke om svampsoppan :)
Du är så duktig pentan :) fattar inte att du klarar det, du måste vara så stolt över dig själv :) (jag skulle ju spricka av mallighet) Förstår inte hur du gör, är du inte sugen på att äta, är du inte jättehungrig på kvällarna eller försvinner hungerkänslorna efter så lång tid? är lite nyfiken :)