CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Vet inte om ni har dragit några tips förut om hur man gör pulvret gott, men dra gärna det igen. för det har jag missat =)
Vet inte om ni har dragit några tips förut om hur man gör pulvret gott, men dra gärna det igen. för det har jag missat =)
Anna01
Vet inte riktigt själv vad det är. Men har en hum... och det är väl att kroppen "godkänner" att du bantar, du slutar vara SÅ hungrig och blir mycket piggare. Alltså det är positivt.
Ketosen kommer du in i efter 3-4 dagars rena kurer. Sen stannar du kvar i ketosen tills du börjar äta vanligt. Därför är det så viktigt att du håller dig till bara CB och äter ingenting annat, för att må så bra som möjligt!
TOKSTOLLA!
Men är det ok med kycklingsfilé, tonfisk och är det ok med sallad, eller kommer man ur ketosen då?
Jag har läst att vissa av er käkar ibland och ändå är kvar i ketos.
Klart att det funkar.. för alla... kan du dricka det här och äter ingenting annat, så går du ner.. Säger sig själv.. du äter mindre kcal än vad du gör av med...
Bra sagt!!!
Åh, herregud, vilket liv man lever.. låter jättetrist.. =)
Så jag som väger 73,6 (morgonvikt idag) gör smart i att INTE äta 100 gram kyckling i helgen. Fattade jag det hela rätt nu? =)
TOKSTOLLA, men ingen sallad till?
*är jag trögfattad idag eller är jag?*
Eh, va fan det blir nog en kycklingsallad ändå... Och så fest på lördag? Nämnde jag det? =) Hehe, vi tar nya tag efter det!! Är inne på andra dagen nu mår faktiskt bra!!! Så jag vet inte om jag blir så "o-ketosig" i början?
Jag bröt ren kur igår. Mådde så illa så jag hulkade efter svampsoppan, tänkte att NU blir jag magsjuk!!! Så jag syndade och tog EN knäckebrödsmacka med smör och skinka. Är så förvånad att jag lyckades hålla mig till EN macka. Iaf, så hur dåligt var det här då?