• lönnsjö

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Frida1987: vanligt mineralvatten, typ Ramlösa, går bra. jag antar det{#lang_emotions_undecided} 

Dag 7 idag.Varit hungrig idag, ingen bra dag. Fast det känns bättre nu ikväll. Arbetat heldag, lite stressigt på jobbet så det var väl det som ställde till det. Vägning imorgon...märker att byxorna sitter lite lösare i midjan och tröjorna är inte lika slimmade längre Hoppas på en massa minus

• lönnsjö

Äsch, du har ju redan fått svar.Jag glömde att kolla sista sidan innan jag svarade.{#lang_emotions_embarassed}

• lönnsjö

1augusti2009: Himmel vad du är duktig Grattis!!

• lönnsjö

Dag 8: - 3,4 kg och - 4 cm runt midjan första veckan. Trevligt
    Ont i magen!! Kan man blanda i linfrön i sin drink eller? Eller äte linfrökapslar kanske. Det ska ju vara bra mot förstoppning{#lang_emotions_embarassed}

• lönnsjö

Åh vad bra med lite tips på smaksättning. Själv har jag "ätit" mint kakao i 9 dagar nu...{#lang_emotions_dreamer}känner inte av smaken längre. Ska prova andra smaker vid nästa inköp.

Har ångest över ikväll. Vi ska ha trivselkväll med jobbet...ut och äta...lätt som en plätt tänkte jag för ngn vecka sedan men nu börjar jag tveka. VILL INTE äta ngt, men samtidigt vet jag att de andra kommer att tycka att jag är avig som inte vill äta. Har berättat för en del att jag går på ren kur men ja jag vet inte..."Det är en ny dag imorgon. Du kan banta sen" typ så resonerar de. Men jag vill inte äta, vill inte behöva förklara och försvara mig. Gör detta för min skull. Vet att jag kommer att må bra och bli starkare om jag klarar av att stå över vanlig mat ikväll.
    Oj detta blev långt. Ville bara skriva av mig lite. Kram till er alla

• lönnsjö

Tjohooo,jag klarade av trivselkvällen med jobbet. Beställde ingen mat. Bara ett glas cola light Känns väldigt bra. Tänkte på er alla duktiga här inne och att jag nu kommit till dag 9. Vill inte bryta nu ju. Ha det så gott allihopa. Kram

• lönnsjö

1augusti2009 skrev 2009-03-12 22:57:39 följande:
    Skitbra jobbat Visst växer man å känner sig stolt å vilken belöning man får när det är - på vågen istllet för + Sov gott, å ni.... ännu en dag klarad!

Tack Ja man blir så stolt och känner sig stark.

Idag är det dag 10. Hoppas att alla får en bra dag, kämpa på allihopa. Ni är så duktiga och guld värda. Kram på er

• lönnsjö

Pinac skrev 2009-03-13 10:12:47 följande:
    Bra jobbat! Det var starkt gjort! =)Fasar lite inför kvällen imorgon hos min syster då jag vet att det serveras underbar lax... har visserligen sagt till mig själv att det är helt ok att äta, den dagen var planerad långt innan jag fick för mig att börja med det här men OM jag nu ska äta så gäller det att hålla nere intaget... hmm... inte min starkaste sida det där med små portioner. Hoppas att jag kan vara iaf hälften så duktig som du =)Kram

Tack Men du kommer klara det bra.  Ät lax och mycket grönsaker kanske? Hejja dig, vi tror på dig.

• lönnsjö

Mat mat mat mat mat...särskilt en kycklingsallad. Åh vad gott!! Såg att klockan var över sju och kom på att jag hade sista påsen kvar. Känns bättre nu Men annars har det varit en tung dag. Tänkt mycket på mat. Jag har satt upp ett delmål till på tisdag, Då har jag gått på ren kur i 2 veckor. Vill nog försöka mars månad ut. Ska genast beställa mer påsar

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!