• MilosMamma

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

menar du, här är det mer BRUDKLÄNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typ =)
    Tur att jag är genomförkyld då har jag liksom ett själ till att inte äta, jag skulle jun inte känna va det smakar :D

Hemlig2009 skrev 2009-03-28 18:30:58 följande:
    4:e dagen för mig och det är tuffare när det är helg tycker jag. Blir helt knäppt med tider och så, jag vill helst ta en halv påse var tredje timme. Men annars går det bra. Härmar 1augustis mantra: Brudklänning, brudklänning, brudklänning.
  • MilosMamma

Oh va kul, jag väntar på min, beställde den för 2 veckor sedan, skulle ta 2-5 veckor så jag hoppas jag kommit ner mer innan den kommer =)

Hemlig2009 skrev 2009-03-28 18:35:14 följande:
    Ha ha, ja okej då! BRUDKLÄNNING!!!! Den kom ju igår och den ska banne mig sitta superfint den 23 maj!
  • MilosMamma

Grattis visst är det härligt man blir överlycklig =))

1augusti2009 skrev 2009-03-29 11:27:48 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamin våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-dkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!
  • MilosMamma

Yes! I morse stod min våg på 87,4 =)

• MilosMamma

165 är jag och vill väga 56 men jag är nöjd med 65

1augusti2009 skrev 2009-03-29 11:32:47 följande:
    TACK och grattis till ditt fina resultat, jag är dig hack i häl Hur lång är du? Hur mkt vill du väga?KRAM
  • MilosMamma

usch nu är jag trött genomförkyld och sugen, på nått vet inte vad är bara sugen....

• MilosMamma

usch verkar bara som det är jag som gnäller i den här tråden.
    Men va märkligt det är att Mat är en sådan stor del i ens liv, blir inte med mer rastlösa om dagarna nu? allt går så sakta, förut åt man mat och sen träffa man nån och fikade osv osv, bara äta hela tiden typ.

• MilosMamma

TACK =) haha om jag inte gnäller, vad ska jag annars göra liksom =)
    Måndag i morrn ÄNTLIGEN, hoppas på mycket jobb och andra tankar.

1augusti2009 skrev 2009-03-29 21:56:15 följande:
    Pentan: Tack vännen Skönt att det går så bra för dig med, du är min idol emersson: jag dricker cola zero och har inge problem med ketosen.Milosmamma: MAN FÅR GNÄLLA NÄR MAN GÅR PÅ CK Kram på er alla!
  • MilosMamma

87,0 idag... jag ser sexan hörnni =)

Hur mycket tränar ni alla här inne?

• MilosMamma

Grattis GUD va kul =)

bongen80 skrev 2009-03-30 17:34:46 följande:
    JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!! Fast tjänst på 75%. Kom från intrevjun idag o det blev klart redan inne på samtalet. Känns som man är kärringen mot strömmen nu när så många mister sina jobb. Jag är sååå glad, nu slipper jag oroa mig för vad jag ska göra när föräldraledigheten tar slut. Så från 1 maj får sambon vara föräldraledig. Jippi jippi jippi! Vet inte vart jag skulle skriva inlägget om inte här inne hos alla er mysiga tjejer...Nu känner jag mig ännu mer taggad o motiverad. Allt faller på plats, jag har tagit tag i mitt liv o gjort stora förändringar i min livsstil och nu kommer jobbet. En mycket bra dag
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!