• emersson

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

1augusti2009 skrev 2009-03-09 13:00:49 följande:
    Vad skönt att det går så bra
    Har massor av frågor till dig oxå :) Går det dricka typ pepsi max när man kör ren kur? Pentan drack ju fun light och det är ju nästan samma sak (tror jag)..
    Hur gör ni andra?

om två veckor ska jag köra cambridge igen...måste bestämma ett datum annars blir det ju aldrig av...
    Cbk09: Vad duktig du är som kommit igång igen :) Blir verkligen inspererad av dig+ att vi verkar vara ganska lika då det gäller viktminskning,sakta men säkert. Kan trösta dig med att jag inte gått upp ett gram sen jag slutade med cambridge iaf :) Så går man ner sakta kanske kroppen anpassar sig bra, vem vet ;)
  • emersson

Jag o goda vänner ska ha en stor 70-talsfest i valborg, jag har köpt en klänning som jag ska ha då, den är en storlek för liten och den töjer sig inte en millimeter, ett bra mål att kunna ha den, kan ju inte gärna gå o köpa en ny för jag måste vräka i mig mat hela tiden ;)
    Ska man inte gifta sig får man köpa andra klänningar att försöka komma i ;)

• emersson

"emersson

Ja, vi får väl hoppas på att det är så!!
    Men de skrämmer mig lite ändå..... tänk att nu, på 470kcal/dag så går man ner sååå lite!! Sen när man ska äta vanligt igen då? hur få kcal/dag måste man ligga på för att hålla vikten egentligen?
    Skönt att det inte bara e mig de går sakta för.... (sorry!!!)
    Kul att följas åt!!!"

Jo, jag förstår det, jag var oxå sååå frusterad. Men nästa gång jag "kurar" så ska jag dricka funlight iaf och kanske pepsi max. det är ju iaf inga kalorier i och det kanske kan dämpa hungern något om kvällarna. Det kanske inte är det nyttigaste men det är ju heller inte nyttigt att må dåligt över hur man ser ut. Är sååå less på dom här envisa 9 kilona som sitter som berg på mig.

• emersson
    blivandefru2009 skrev 2009-03-10 18:13:15 följande:
    Pentan - Kikade in på din blogg! En fantastisk resa du gjort!Bloggen är sparad i mina favoriter som pepp
    Vad är det för adress på hennes blogg nu igen, måste kika :):)
  • emersson
    1augusti2009 skrev 2009-03-10 18:28:13 följande:
    Tack har gått ner ca 21 kg mellan korten och har drugt lika mkt kvar!Väntar oxå på kl 19 tar även mina kl 09-14-19.Ha en bra kväll!
    Vilken skillnad, vad duktig du är, vilken underbar känsla, 21 kg är ju jättejättemycke :) är verkligen imponerad!!
  • emersson
    Pentan skrev 2009-03-10 21:59:46 följande:
    Pentans blogg: www.nogg.se/minresa Hon ligger och sover nu, men jag kan inte låta bli att kolla in den här sidan och bli imponerad över alla dessa fantastiskt modiga slitvargar. Jag som bävar för att ens skippa morgonkaffet! HerrP
    Tackar :)
  • emersson

vad du är duktig pentan, ni som gör det här är ju helt otroliga :) har sparat din blogg oxå som insperation. Helt enormt bra gjort!! Du kan ju knappast ha ett klädesplagg kvar som är lagom ;) jättegrattis till dig :)

• emersson
    GiJa skrev 2009-03-13 19:54:15 följande:
    Idag är det dag 22 och jag har gått från 73 kg till 66.6 men jag ska köra en vecka till...fick lämna klänningen till en sömmerska idag för att sy in den 1 storlek...
    Grattis :D vad duktig du är :)
  • emersson
    1augusti2009 skrev 2009-03-19 17:45:40 följande:
    Dag 74:Nu har jag varit å vägt mig och köpt fler påsar.-1,7kg denna vecka, å det behövde jag verkligen när det har gått lite trögt på motivationen.TOTALT: 21,6 SNART SNART SNART är jag under 90 KRAM till er alla!
    Måste bara säga att du är superduktig :) grattis!
  • emersson
    Pentan skrev 2009-03-20 08:58:56 följande:
    Hej kikar in och lämnar en statusrapport!Nio veckor på ren kur -22,2 kgHar nu ätit som vanligt i lite mer än 2 veckor. Har gått upp ca3-4 kg, men inget som märks på kläder eller så - utan det är väl vatten och det att magsäcken och tarmarna fylls. Mår bra!!Puss på er alla
    Härligt:)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!