1augusti2009 skrev 2009-03-30 17:25:36 följande:
Idag var min första dag på en 10v lång somatisk praktik.Var på samma ställe i sommras och jobbade i 3 månader. Det var många som satt i fikasoffan och fick titta en och två ggr... Har du jobbat här? Tycker att jag känne rigen dig... Men GUD det är ju du, vart har du tagit vägen????De såg mig när jag hade 25 kilo till på kroppen, så det är så roligt för dessa kommentarer har jag inte hört ännu. Det blir ju antagligen sån stor skillnad från början till nu, än när man ser ngn varje dag KRAM till er alla och grattis till alla - på vågen!
Va kul att få såna reaktioner! Då har det ju verkligen hänt något! 25 kg är MASSOR. Sen har jag hört att hjärnan inte riktigt hänger med när man går ner väldigt mycket väldigt snabbt. Kan det stämma? För man ser ju liksom inte det själv. Bla många som genomgått gastric bypass, ser ju fortfarande bara den feta personen i spegeln, långt efter viktnedgången. Själv ser jag inga resultat alls, men jag känner på förlovningsringen att den sitter lösare.
emersson: jo det känns skiiiitbra! Blev arbetslös under mycket otrevliga förutsättningar när jag var höggravid o innan det så hade jag inte hunnit jobba heltid 1 år så min stämpling skulle gett ca 5000:- efter skatt. Då hade vi gått under. Var förbi min förra chef o kramade om honom, tack vare hans fina vitsord och hög LAS i kommunen, så var jag "given" för jobbet som nya chefen uttryckte det.
Heja heja alla duktiga här inne!