• lönnsjö

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

1augusti2009 skrev 2009-03-29 11:27:48 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamin våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-dkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!

Härligt Grattis!!

Har också börjat med kombinerad kur. det går bra. Vikten har stannat helt...lite tråkigt men kroppen behöver väl tid till att ställa om sig. Jag är lite otålig bara. Min klänning är beställd och anländer om ca 13 veckor. Vill väga 69-70 kg då. Idag väger jag 86 kg. Är väl medveten om att ren kur trollar bort 16 kg relativt snabbt...men jag ska ge kombinerad kur en chans först. Vägning på tisdag. Ska röra mer på mig också *stegar genast iväg till Orbitreken*

Kram på er allihopa

• lönnsjö

MilosMamma skrev 2009-03-29 16:32:42 följande:
    usch nu är jag trött genomförkyld och sugen, på nått vet inte vad är bara sugen....

Håll ut!! Du fixar detta

• lönnsjö

Grattis till jobbet bongen80 Härligt!!

1augusti2009: Skoj skoj skoj med sådana kommentarer

Idag har jag ätit mina tre påsar kakao och ett mål mat utan kolhydrater. Har beställt påsar för två veckor till. Sist beställde jag kyckling och svamp. Hjälp, jag får inte ner dem. Men kakaon är godis så den får det bli. Mintkakaon känner jag ingen smak av längre. Blir väl så när jag inte varierar mig.
    Imorgon är det vägning. Känns inte som om jag har gått ner ngt men bara det inte är plus så blir jag glad.

mahlins: hade jag varit i din situation hade jag nog gått över till kombinerad kur någon gång i april. Du har ju kört ren kur ganska länge så magen behöver vänja sig så smått. Vad duktig du är som hållt på så länge Pentan och 1augusti2009 är också "långkörare". Jag tycker det är så himla starkt av er

Kram till er alla goa tjejer.

• lönnsjö

emersson skrev 2009-03-30 20:58:53 följande:
    det tråkiga när man äter cambrige är verkligen reaktionerna på jobbet, det enda man får höra är typ..neeeeeeeeeeej inte pulver, du går ju upp allt bums sen. Varför ska man gå upp bara för man bantat med pulver, självklart kan man ju inte äta som förut för då går man ju upp igen, av nån anledning är man ju överviktig så det är ju såklart att man tänkt att ändra sina matvanor när man är klar med kuren.....

Precis!! Jag håller med dig. Nu har man ju tagit tag i sitt problem, brutit sina gamla vanor. Självklart vill man fortsätta på den rätta vägen efter kuren. Knasiga människor, borde ju vara glada för din skull istället. Lägg deras kommentarer åt sidan och tänk på hur snygg du kommer känna dig istället

• lönnsjö

Panzerfaust skrev 2009-04-01 22:14:00 följande:
    Tackar -14kg på 5 veckor men har stått och stampat i 4-5dagar nu. Kör inte ren kur, blir dum i huvudet av det.

Men åhhh, det är ju jättebra 14 kg är precis vad jag behöver gå ner för att min klänning ska sitta snyggt. Har du kört kombinerad kur alla 5 veckorna? Hur la du upp det då? Tar emot ALLA tips

• lönnsjö

Jag tycker det är jättesvårt med kombinwerad kur. Brukar inte allvar. Skärpning!! Idag rasslade det till på vågen, 85,6. Äntligen händer det något. Nästa del mål är 84 kg Börjar med ren kur imorgon igen. Fick helt plötsligt motivationen tillbaka. Tar en vecka i taget. Har köpt min "mat" via nätet men ska göra det hos en konsulent inne i stan nästa gång. Tror jag behöver en spark i rumpan en gång i veckan
    Men ni här inne är ovärderliga,kram till er alla.

• lönnsjö

Men du kommerinte gå upp mycket. Det är ju glykogendepåerna som fylls på när du börjar äta. .De väger väl 2 kg tror jag. Sen binder de ju i sin tur vätska. Men det är ju inte fettvikt du kommer gå upp.
    Jag tänkte precis som du innan jag började med kombinerad. Visste inte hur jag skulle göra. Har provat kombunerad nu men jag har ju inte skött mig särskilt bra. Har gått upp 1 kg. Du är jätteduktig som kämpar med detta. Ta en dag i taget, det ska jag göra. Kaninte sätta upp för stora mål på en gång. Mina delmål är en dagi taget. Styrkekramar till dig

MilosMamma skrev 2009-04-03 18:13:24 följande:
    fy jag e inne för o börja med det, men fan jag vet inte..det värsta är ju att man kommer gå upp flera kilo sen, även fast man äter rätt.usch.

Men du kommerinte gå upp mycket. Det är ju glykogendepåerna som fylls på när du börjar äta. .De väger väl 2 kg tror jag. Sen binder de ju i sin tur vätska. Men det är ju inte fettvikt du kommer gå upp.
    Jag tänkte precis som du innan jag började med kombinerad. Visste inte hur jag skulle göra. Har provat kombunerad nu men jag har ju inte skött mig särskilt bra. Har gått upp 1 kg. Du är jätteduktig som kämpar med detta. Ta en dag i taget, det ska jag göra. Kaninte sätta upp för stora mål på en gång. Mina delmål är en dagi taget. Styrkekramar till dig

• lönnsjö

Hejja dig Fjällbruttan Jag ska oxå äta på påskafton. Vi kämpar på en dag i taget.

1augusti2009: vad stark du är Du är så positiv. Själv gnäller jag för minsta lilla motstånd

• lönnsjö

Jaaaaaa!!! 84,5 Det var jättelänge sedan jag var under 85 kg. Oj vad glad jag blev när jag vägde mig. Ska dansa iväg till jobbet nu. Kram på er alla och ha en bra dag.

• lönnsjö

emesson: jag är likadan, förstår verkligen hur du känner. Men lägg ångesten åt sidan och kom igen med full kraft Jag har spårat ur nu i påsk men ska ta nya tag på onsdag (ska provsmaka bröllopstårtor imorgon...)

Du ska vara jättestolt över dig själv som klarat detta så bra. Hejja dig!!! Nya friska tag, jag tror på dig. Styrkekram

• lönnsjö

Thezzz välkommen hit

Första dagen idag,nystart. Har bestämt mig för att köra tre veckor, landar väl i maj månad. Får se vad vågen visar då. Vilket bra tips med vattnet Hemlig2009. Jag glömmer bort att dricka så det tipset suger jag åt mig Även jag delar upp påsarna på sex gånger. Är dags för en ny nu Hahaha,blir lika glad varje gång. Kram på er alla.

• lönnsjö

emersson skrev 2009-04-16 10:38:32 följande:
    lycka till! jag har just slängt två säckar med förstora kläder, vilken underbar känsla :)

Tack Tihi vilken känsla att slänga alla tält man har Det ska bli mitt första projekt när jag är klar med ren kur.

• lönnsjö

Första dagen avklarad. Gick bra
    Satt och räknade igår. Det är ca 9 veckor till midsommar och min klänning ska vara klar för provning efter midsommar.Bra tänkte jag och beslöt mig för att köra ren kur t o m den 18 juni....hjälp, klarar jag det.

Ska ha ett uppehåll den 12 maj, fyller år då. Men sen hade jag tänkt köra på som vanligt. Känns så tryggt med sina påsar. Usch,har blivit lite skadad. Det som är mest svårt kommer väl när man ska börja äta igen.
    Nu ska jag rusa iväg till jobbet. Ha en underbar dag alla duktiga

• lönnsjö

hujjedamejj skrev 2009-04-20 08:41:20 följande:
    Hallåj! Nu är jag hemma efter en natt på jobbet, jobabr inom äldreomsorgen. Ska nu gå och lägga mig.Tack för pep, när jag sen vaknar börjar mitt nya CK liv. Jag har några påsar sen förut men behöver beställa nya idag för att dom kommer att ta slut dom jag har hemma.Vart beställer jag billigast? inkl. frak
    Kolla på www.nailsbodybeauty.se eller www.viktklubben.nu

Den andra är frakten på 95 kr, den första är det fraktfritt med påsarna är ngn krona dyrare där. Men kolla ochräkna själv. Jag beställer själv från nailsbodybeauty. Får paketet på nga dagar. Lycka till!
  • lönnsjö

emersson skrev 2009-04-20 08:42:27 följande:
    jag har ju ätit hela helgen och fy sjutton vad svårt det är att få tillbaka motivationen känner jag. nu är det dag två för mig (åt fredag och lördag) och jag är vrålhungrig o sugen på allt. bara hoppas att man kommer på bättre tankar snart....pepp till er alla

Jag är också "hopplös" Men nu ska vi kämpa!! Eller hur? Som ngn annan skrev längre upp: Nu kör vi så det ryker!!!!!!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!