• MilosMamma

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

det trro ja knappast, jag dricker kanske 1,5 om dagen , jag kan inte mer då kräks jag och jag har idag gått ner nästan 5 kilo sen i torsdags ju..

bongen80 skrev 2009-03-31 20:59:52 följande:
    Nej men vad jag förstått måste man dricka minst 3 liter vatten/dag för att det ska funka....ska kolla kartongen...."rikligt vätskeintag under kuren är nödvändigt (minimum 3 liter per dag)". vet inte om det har nåt med viktnedgången att göra iofs....
  • MilosMamma

Ja eller huuuuuuur :)

Pentan skrev 2009-04-01 08:30:14 följande:
    Fan fan fan!!!!!!!!!!!!!!!!Min dotter har rint brandkåren som ryckte ut i går och nu kräver de oss på nästan 50 000 kr för falsklarm - måste ställa in bröllopet!!Bara dör nu...
  • MilosMamma

Sega våååg =)

idag vägde jag 2 hg mer än igår, det är verkligen INTE bra!

• MilosMamma

Jo jag har mejlkontakt med min.
    Men det kan ju vart av laxen, fast den spotta jag ut, eller av den där extra dropsen...
    eller att jag drack jävligt mycket vatten igår och det brukar jag inte, inte så mycket som igår iaf.

bongen80 skrev 2009-04-01 11:53:52 följande:
    WTF händer med dig?? Hur kan du gå upp i vikt av cambridge? Har du ingen konsulent du kan ringa till?
  • MilosMamma

ÅH va kul sånt är roligt =)
    Alltså jag tror jag är lite väl niprig med, för egentligen har jag gått ner 2 hg den igår, fast jag vägde mej ju 78 ggr typ igår så ja.. Usch jag blir så besatt av den där jävla vågen, bätter BARA varje morgon =P

bongen80 skrev 2009-04-01 12:00:32 följande:
    Laxen tror jag inte ett dugg på, inte dropsen heller. I så fall skulle jag också gå upp i vikt. Jag äter 1 mål mat om dagen resten shakes utöver det knaprar jag lite råkostsallad när hungern är som värst. Undviker dock i möjligaste mån alla kolhydrater. Hittills har det funkat, men jag ska inte ge mig fan på det, ska väga mig idag, så jag återkommer.Men jag provade brudklänningen jag köpte för någon månad sen. Då kunde jag inte dra upp dragkedja...men det kunde jag nu!!!! Ska dock inte ha den (har beställt en annan i smyg hihi) men ändå!!!!!
  • MilosMamma

Jag är hungrig, sjuuuukt sugen på hemmagjorda köttbullar o pannkakor, jag vill ner 5 kilo till innan påsk!

• MilosMamma

ja de e ju det =), Men jag gick ut och satte fjädrar i ett träd medan sambon och sonen åt pannkakor =) Så nu kände jag mig duktig, likaså på stan förut alla åt bulle o julmust/festis, jag satt där med mitt glas vatten, sjukt sugen men jag vet att jag skulle ha sååån ångest och vara så besviken på mej själv.

emersson skrev 2009-04-01 17:43:39 följande:
    haha jag har oxå varit sjuuuukt hungrig idag. När det var fika på jobbet så rostar alla gooooooooda mackor med en massa smör o ost på, själv satt jag med en te-kopp, ibland är livet verkligen orättvist ;)
  • MilosMamma

Jag ska ha mens nu idag, den kommer väl dom närmsta dagarna kan det ha nått med vikten o göra? Jag brukar bli ganska svullen.
    Jag menar eftersom jag gått upp 0,5 kilo

• MilosMamma

oh va skönt =)
    Jag hoppas de e på grund av det, man blir ju skitdepp ju.

Shyssta min familj e då, min bror o hans tjej kom förbi nu, dom skulle äta kebabrulle här o min sambo tog en pizza även fasty han åt precis.. SUCk..

emersson skrev 2009-04-01 18:38:10 följande:
    jag går upp runt ett kg varje gång i månaden oavsett vad jag äter eller dricker, man får trösta sig med att det är iaf bara vatten...
  • MilosMamma

sjukt irriterande. 86.4 idag =( blir fan ledsen.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!