• Heloise

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

hej hopp!
    Vad duktiga ni är och hejhej till alla nya! Dag hm 17 tror jag och -9,2 kg( innan shakes)går bra förutom hårstrået, det bli bara värre och värre blir galen snart!!!
    kram på er och trevlig helg

• Heloise

tänk inte på att det är helg, tänk inte på mat alls. Inte så lätt men det blir lättare igår grät jag nästan inte alls när L åt äggröra bredvid mig, så jag räknar med att nöja mig med en djup suck om ett par veckor ( skämt å sidor)

Fjällbruttan skrev 2009-03-20 14:23:02 följande:
    Men Hjälp!!Det är ju fredag... min första helg vad gör man när man inte kan mysa med en god middag???Jamen hur kul är det att dricka en kycklingsoppa upphottad med curry och tänka, jajamensan vilken smaskig fredagsmiddag...Uäck!!Vet att jag gnäller men måste bara få göra det... är yr och virrig och less idag, men i ala fall inte så hungrig!Är nog lättare imorgon då älskling jobbar kväll,då ska jag till väninna som kör ren kur hon med så kan vi mata våra barn och sen ta en drink ihop Heja på er alla som kämpar här!!
  • Heloise

hejhej!
    Ja här tullar det väl på -9.5 dag hmm ja 18 tror jag :-S
    Går lite segt tror kroppen tar en liten paus och det gillar jag inte!! men men ska dricka mer och börja röra på mig lite.
    Annars går det väl bra antar jag, måste erkänna att det känns lite meh, inte så att jag umgås med nå hoppa av tankar det bara känns tja tråkigt allmänt och jag oroar mig över att jag inte kommer att tappa fort nog( som jag planerat) det gör mig ängslig, jag har ont om tid känns det som. Så då är jag arg på mig själv för att jag inte tog tag i det här för öhh ett år sen eller nått. Alltid finns det nått!
    Kämpa på

• Heloise

Meh; dålig dag idag, jag är jättehungrig och grinig känns tråkigt. Vikten rör sig neråt i singelfart oxå

• Heloise

mmmm mat haha, känner mig ganska pigg och alert i dag ska gå till jobbet i solskenet.
    Igår var avskyvärt och jag ägnade mesta dagen åt att tycka synd om mig själv, tjura och gråta en hel del, speciellt när m2b gjorde älgskavsgryta och jag fick lov att låsa in mig i badrummet! Men jag vet ju nu att det blir bättre dagen efter och bara man biter ihop så blir det bättre!

• Heloise

Jag tror min kropp måste känt på sig att jag umgicks med kombinerad kur tankar för att det gått trögt den här veckan och för att det varit jobbig, hoppasde på vågen och voila -0.7 sen igår( vet att amn inte ska väga sig ofta men jag har behövt påminnelsen.
    Biter ihop en vecka till

• Heloise

stavmixern är min husgud!

bongen80 skrev 2009-03-24 14:42:40 följande:
    Äntligen får jag jordgubben riktigt slät! Tack gode gud för mixerstavar!!!
  • Heloise

tack jag har gått ner -10.3
    Huvudsaken att man kommer iggr igen, själv satt jag i badkaret och grinade igår för allt kändes så hopplöst
    Men idag är det bättre. Hur länge har du tänkt hålla på? Jag ska köra en vecka till och se hur det känns efter den.

lönnsjö skrev 2009-03-24 15:58:09 följande:

Duktig du är Hur mycket har du gått ner nu på tre veckor. Vi började ju samma dag,men jag föll för frestelsen att äta. Men nu är jag tillbaka igen.-) Kämpa på!!
  • Heloise

jag är hungrig idag oxå eller inte hungrig sugen kanske är ett bättre ord. Men jag ska hålla ut veckan ut( 4 v) och sen får vi se hur det känns. Har satt mig framför datorn och ska göra ett par datalabbar och lyssna på musik.
    kämpa på alla ni duktiga!!

• Heloise

dag 23 -11 kg. Haar slitit med datalabbar hela morgonen och ska sätta tänderna i ett femsidigt PM som ska vara inne tills imorron, konstigt att amn alltid väntar in i det sista
    Lycka till med vägningar och kämpa på!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!