CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
idag är det första dagen på ren kur :) ska köra ren kur i två veckor och sen kombinerad i två veckor har jag tänkt :)
idag är det första dagen på ren kur :) ska köra ren kur i två veckor och sen kombinerad i två veckor har jag tänkt :)
Grattis :):)
Jag skulle ju vilja gå ner 10 kg, så klarar jag längre än två veckor så ska jag försöka göra det, det är ju så många duktiga här som man kan inspireras av:)
jag skulle oxå vara jättenöjd om jag lyckas gå ner 6-7 kg, 10 är drömmen:) men dom sista kilona ska ju vara sega säger alla så man får väl se hur det går ;)
är det nån som vet om man kan dricka lighläsk när man kör ren kur? kan man ha suketter i kaffet?:)
än så länge är jag bara inne på min första dag, så vänta bara så kommer det snart en massa gnäll från mig med;) sist gnällde jag nog nästan konstant:)
härligt, själv är jag inne på min andra, blir nog en trist kväll för nu är jag vrålhungrig....men det ska nog gå bra:)
Pentan: Vad kul, sånt där blir man så glad över :)
Grattis :) vad skööönt det ska kännas, själv har jag vikariat fram till augusti....måste kännas underbart med fast tjänst:D
det tråkiga när man äter cambrige är verkligen reaktionerna på jobbet, det enda man får höra är typ..neeeeeeeeeeej inte pulver, du går ju upp allt bums sen. Varför ska man gå upp bara för man bantat med pulver, självklart kan man ju inte äta som förut för då går man ju upp igen, av nån anledning är man ju överviktig så det är ju såklart att man tänkt att ändra sina matvanor när man är klar med kuren.....
enda fördelen med att dom säger så är att man blir ännu mer peppad:) jag ska minsann visa dom att jag iiinte kommer falla tillbaka i min gamla livstil:D