• cbk09

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Glömde ju i all min lycka skriva hur måttbandet minskat!

Midjan - 26cm
    höfter - 15,5cm
    höger lår - 12cm
    vänster lår - 12cm
    bröstkorg - 16cm

Hoppas mina resultat kan inspirera någon!! :)

• cbk09

Ja jag har ätit Omega3 sen jag började 3/1 och jag är jättenöjd!!
    Har även börjat med vitamineral.

• cbk09

Men de e ju så med konsulenterna, finns ju för fasiken inte en enda som säger likadant, blir så irriterad!!

Om du går några sidor tillbaka så ser du ett inlägg från Tokstolla där hon "kopierat" svaret från sin konsulent där hon rekomenderade Omega3.

Jag åt inte när jag körde rent i höstas men gör det nu och jag märker stor skillnad till de bättre!

Men de e ju helt upp till dig hur du vill göra...
    Korkade konsulenter som ställer till det för hjärncellerna!

• cbk09

Inte vad jag vet, har inte läst nåt om det iaf.
    Så kör du på med dom ett tag, kan ju alltid sluta om de skulle va nåt :)

• cbk09

Heloise

Håll ut bara!! Blir mycket lättare snart!!
    Du e superduktig!!

Tänkte fråga dig som gått på kombinerad kur så länge.
    Tog du 3 soppor och ett litet mål mat om dagen eller två soppor och ett/två mål?
    Kanske nåt annat alternativ?
    Och VAD åt du?/höll dig väck från?
    Hur mycket har du gått ner på dom 6 veckorna?

• cbk09

Heloise

Hacka inte ner på dig själv!!
    DU ÄR JÄTTEDUKTIG!!!!!!!! VERKLIGEN!!!! :)

8kg e väldigt bra!! :)
    Hur har du motionerat?

• cbk09

Hej allihop!!

Välkomna hit ni som e nya!! Ni har verkkligen hittat rätt om ni ska kura :)
    Va ett tag sen man va här, tråkigt att läsa att det e tungt för många.....
    E inte mycket bättre för mig, snart 6 veckor på ren kur och har bara gått ner 8,1kg.
    De suger verkligen!!
    Blir ju att motivationen verkligen hamnar på botten :(
    Men NI är verkligen superduktiga allihop som kämpar på!!!
    Har funderingar på att gå över till kombinerad kur istället, tre cambridge påsar och ett litet mål mat om dagen. Och börja träna på gym och simma.
    Istället för som nu när det inte händer nåt med vikten och jag ändå inte har nån ork att träna.... tror kroppen kommer må bättre av träning och ett mål mat till....
    Men jag vet inte... kommer ju fylla på med vätska igen och då går man upp nåt kilo... kommer ju bara kännas fullständigt lönlöst att ha kämpat sålänge bara för nåt ynka kilo!! får fundera lite till....

*styrkekramar*

• cbk09

Tokstolla

ja lite kusligt att vi gått ner lika mycket sen vi båda startade 3/1, men skönt me sällskap på vägen ;)

Ska träffa min PT på söndag och lägga upp min träning, ska höra vad hon tycker om att träna så mycket och bara äta cambridge, kan inte tänka mig att hon tycker de e ok.
    Och sen vet jag ju att jag mår skit när jag tränar o kurar samtidigt, klart jag kan stå ut en månad på bara soppor och ändå träna, men det kanske tar för mycket på psyket?
    Eller man ska bara bita ihop fyra veckor och köra ren kur och träna så pass mycket?? (mycket för mig asså)
    Tror ni man kan gå ner 1kg/v(MINST)på kombinerad kur?
    Blir gymmet 3h/v och simma en eller två per vecka,+ dagliga promenader.
    Tänkte mig lättfil när jag går upp vid 8 sen ut o gå en sväng sen cambridge 9.30 sen träna 11.00 sen lunch ca 13.00 bestående av mest proteiner och grönsaker. Sen cambridge igen 16.30 och 19.30.
    Vad tror ni om de? synpunkter och förslag från alla uppskattas!! :)

*styrkekramar*

• Cbk09

Tokstolla

Har varit o flummat lite i tråden men inte orkat skriva....
    Men kändes så skönt när du i morse "efterlyste" mig.
    Tänkte skriva häromdan men jag var inte kvar som medlem så har fått registrera mig idag på nytt(?).
    Så mycket tradit som hänt på sistone, känns som att jag håller på att drunkna emellanåt....
    Har inte orkat hålla ren kur och har i stort sett bara ätit skit sen jag skrev här inne sist, säkert lagt 1500kr bara på bakelser :(
    Har väl ingen större motivation egentligen men måste göra ett försök!
    Så nu har jag börjat om med ren kur igen, är inne på min tredje dag.
    Huvudvärk och allmänt off, precis som väntat.

Hur går det för dig? går det fortfarande sakta neråt eller det har börjat "skynda på"?

Ser att här är många nya sen jag va inne och skrev senast, måste bara hälsa er välkomna hit!!

Ni e alla verkligen superduktiga!!

• Cbk09

Tokstolla

Tack för dina uppmuntrande ord!
    Jo, jag vet att det blivit alldeles för mycket skit jag stoppat i mig men släppte verkligen ALLT!! Tyvärr.... men nu ska jag försöka på nytt!
    Kanske gravid? du måste skriva och berätta så fort du vet nåt!!
    Och att du ätit kombinerat inför operahögskolan har du gjort helt rätt i!! Du är verkligen superduktig!!
    Hur går det för din m2b? håller han fortfarande på med ren kur?

KRAM tebax!!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!