CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
och du har redan gått ner 5 kg? Jag har hållt på i 3 veckor o gått ner 5,9kg. Tycker nog du ska vara mer än nöjd. Det är ju jättebra!! Släng bort det där godiset o var glad nu!!
och du har redan gått ner 5 kg? Jag har hållt på i 3 veckor o gått ner 5,9kg. Tycker nog du ska vara mer än nöjd. Det är ju jättebra!! Släng bort det där godiset o var glad nu!!
Jag började MYCKET högre än dig.....tänker inte avslöja hur mycket förrän jag känner mig säker på att det kommer hålla.
Jag trodde att 4 kg /vecka skulle gå på ren kur, men min kropp vill inte släppa mer än 2 kg/vecka så det är bara för mig att acceptera
Har nu fått magsjuka... hur påverkar det här kuren?? Orkar och vill inte dricka några shakes idag. Dricker vatten o lite proviva.
Funderar på att springa iväg till apoteket imorgon o kolla efter ketostix....enligt sambon luktar jag apa i munnen alla fall, så jag borde vara i ketos, men jag tycker inte att viktminskningen går så himla fort. Om jag ändå kunde hålla mig borta från vågen...det blir inte bara 1 gång om dagen här inte. Snarare 4-5 ggr, mest deppad på kvällen, fast jag vet att kroppen fyllts på med både massa vatten o shakes. Ska vägas hos konsulenten imorgon o jag hoppas jag uppnått mitt första mål på 7 kg. Är iofs redan -6kg men man vet aldrig.
Här är det vägningsdags idag. Trots mens o annat tråkigt så hoppas jag att det alla fall är 1 kg ner, då har jag nått mitt delmål. Har börjat dela upp shakes på halva påsar 6 ggr om dagen o det verkar funka bättre. Hoppas kunna köra ren kur ett tag nu. Gjorde 10 dagar sist o har kört på komb ett tag. Men nu ska jag starta om.
-1,5kg denna vecka, så sammanlagt 7,5kg på 4 veckor. Jag är mycket nöjd! Oväntat lätt att gå ner i vikt. Tänk bara 10 veckor i den här farten det blir.....15 kg i runda slängar. Längtar!
Nu tar jag modet till mig att "outa" mig. Så håll i er.
LÄNGD: 169 cm
ÅLDER: 28år
MAX VIKT: 127kg
VIKT START C.K: 124,2 kg
REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur 10 dagar, nu komb.
HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: Tills jag trivs med mig själv.
SLUTMÅL: Har aldrig varit "normalviktig" så jag vet inte vad jag vill väga.
DELMÅL: 117,2 kg (skrivande stund 116,7kg jippi!)
BELÖNINGAR: Behövs inte, jag ger mig själv ett bättre, lättare hälsosammare liv. DET är belöningen!
HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
MOTION: Stavgång o promenader med barnvagn, ska köpa gymkort genom kommunen bara jag får mitt anställningsbevis.
Har haft en riktig pissvecka, med trytande motivation. Började vid påsk såklart. Har nog inte gått upp något, men jag har ju inte gått ner heller. Fan! Dags att ta i med hårdhandskarna. Har bara 10 veckor på mig nu att gå ner så mycket som möjligt. Plus är att på nya jobbet går jag ca 3 km/arbetspass. Gratis motion!
Kämpa på alla tjejer! Tänk den dagen vi kan stå framför spegeln o vara nöjda med det vi ser, oavsett det handlar om 5 eller 50 kg så vill vi alla kunna trivas med oss själva.
Det sket dig lite under påsk...hm undrar om det kan har varit godiset....haha. Trots det har jag gått ner 1,5kg så nu är det sammanlagt 9 kg på 6 veckor.
Känns hur bra som helst. Mitt mål är nu -1kg/vecka o det lär jag klara. Vilket skulle betyda ca 20kg minus innan bröllopet. Det fixar jag!