CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
jag är inne på tredje dagen, går jättebra än så länge, över förväntan :)
Det är lite konstig, jag känner flera som bantat med viktklubb och vv och gått upp allt och mer därtill men det är en godkänd bantingsform tydligen...lite skumt. Jag har sagt på jobbet att jag byter bara ut lunchen, men dom är lika negativa ändå, jaja, det är väl upp till dom... ;)
Slutar tidigt idag sen blir det stallet + promenad i solen, härligt härligt, den här våren tänker jag inte få panik för vårkläder för jag är så tjock :)
blivandefru2009 skrev 2009-03-31 09:25:12 följande:
Idag är det min 2:a dag på ren kur. Mår lika bra som för några veckor sedan då jag körde - känns skönt! Ingen saknad av mat!Den där jobbiga reaktionen från omgivningen känner jag oxå igen.Då jag körde ViktVäktarna var alla så förstående och intresserade av hur deras upplägg var nu för
tiden.Nu när man kör CB - Men det kan ju inte vara bra, du kommer gå upp allt sedan igen, du svälter dig, osv osv...Det jag blir mest förbannad på är nog att dom sitter och gnäller över sina kilon som kommit smygandes men i nästa andetag langar dom in en bulle till kl 02 på natten.Blir ju lite fel då tycker jag.Solen skiner - men det blåser, ska ta med mig dottern ut för lite luft.