• stl48

Är det höst den 19 september?

Vad tycker ni? Kan man dekorera med höstfärger på bröllopet den 19 sep?
    Jag tänkte först att vi skulle ha vitt och silver som färger och har planerat mycket efter det.

Men nu hittade jag jättefint höstlövskonfetti på Calligraphen som man kan lägga på bordet. Och då kan man ju lägga in nån orangeton på servettring och blommor tex.

Vad tycker ni och har ni några tips och ideér, bilder gillar jag också

• Svar på tråden Är det höst den 19 september?
  • bimadrock

Jajamen jag tycker det är höst då. Fast det kan vara riktigt varmt o i stort sett sommarväder nu för tiden.
    Vi hade dop förra året den 20 september med just hösttema, o då va det så varmt o soligt så man gick i linne. Men löven hade börjat ändra färg så jag tyckte det va höst.

• Lovecats

Det beror lite på var i landet man är. I skåne är det ofta ganska varmt i september. Där kommer hösten inte på riktigt förrän i oktober-november. Å andra sidan är det bara en månad kvar tills snön kommer i Kiruna

• Lady o Lufsen

Ja, det skulle jag ha gjort! Dekorerat i höstfärger, menar jag...

• stl48
    Lovecats skrev 2009-01-21 12:43:48 följande:
    Det beror lite på var i landet man är. I skåne är det ofta ganska varmt i september. Där kommer hösten inte på riktigt förrän i oktober-november. Å andra sidan är det bara en månad kvar tills snön kommer i Kiruna
    Ja, det var lite så jag tänkte men jag glömde att skriva att jag bor i Skåne
    Jag vill nog ha lite mer fär och blev alldeles förälskad i konfettin från Calligraphen.
  • Luucie

Du kan ju blanda olika nyanser av orange, från aprikos till mörk solnedgång och sen lägga in vitt och lite silver, så blir det både sensommar och början av hösten

• Fenixx
    Luucie skrev 2009-01-21 15:55:43 följande:
    Du kan ju blanda olika nyanser av orange, från aprikos till mörk solnedgång och sen lägga in vitt och lite silver, så blir det både sensommar och början av hösten
    smart tanke där.
    just höstfärger tycker jag är väldigt fint.
  • stl48

Ja, tankarna har redan börjat spinna. Jag gör nog som du föreslog, det blir roligare än bara vitt och silver.

Luucie skrev 2009-01-21 15:55:43 följande:
  • momi boki

juni juli augusti för vindarna är varma då,,, yes höst i september =)

Svar på tråden Är det höst den 19 september?