• momi boki

jippe fick tag i nytt datum de va svårt men tillslut gick de 18/7-09

yes lyckades flytta fram bröllopet efter många om och men, men tillslut gick det =)

• Svar på tråden jippe fick tag i nytt datum de va svårt men tillslut gick de 18/7-09
  • MimmiMama

Samma datum som oss!
    Hur mycket har ni fixat hittills?

• momi boki

gud va kul.. jag har klänning under kjol slöja kostym till killen näbb klänning tärn klänning, bestämt mat hyrt lokal bokat kyrkan, allt smink är klart och frisör fixad, (smink & hår gör en vän) skor till tärnan e klart, tårta får min killes mor baka så de är väl oxå klart och idag skrev jag dom sist ainbjudningarna som ska få hamna på posten då vi gifter oss/ni oxå mitt i semester tider och jag valt ett osa 5 v innan bröllopet pga av mat och beställningar osv =) hur långt har ni kommt tell mig =)

• MimmiMama

ooops vad vi ligger efter!
    Kyrkan är bokad liksom bröllopsresan och festlokalen!
    Jag ska göra inbjudningarna nästa vecka och sedan posta dem.
    Inga kläder är fixade vilket ger mig lite lätt panik!!!
    Frisör kommer jag att kunna ordna när inbjudningarna är skickade. Vi håller det väldigt hemligt tills dess!
    Inte någon annan än vi vet ännu.
    Har en släkting som är frisör som jag vet kommer att vilja fixa mitt hår.
    Har dessutom en florist i bekantskapskretsen som skulle dö om jag bad någon annan
    Så det är väl fixat fast ändå inte...
    Sminkningen har jag inte en aning om vart jag ska vända mig än men det ordnar sig tror jag.
    Transporten kommer att fixa sig tror jag då vi även där har en bekant som kommer att ställa upp om han kan det vet vi fast vi inte frågat ännu
    Vi kommer att boka hotellet till bröllopsnatten under helgen. Vi väger mellan två och kommer att bestämma oss i helgen efter ett besök på hotellet.

• momi boki

mimmimammma nej då låg ni inte så långt efter jag fick hem min klänning 2 mån innan utsatt leverans datum så ja e super glad o bara avhudar den kan knappt börja mig däremot har vi inte fixat men transporten för oss och vet inte hur vi ska göra får nog bli taxi om ekonomin sk afunka då vi heltplötsligt ändrade planerna blirde tajt at få de gå i hopp

Svar på tråden jippe fick tag i nytt datum de va svårt men tillslut gick de 18/7-09