jippe fick tag i nytt datum de va svårt men tillslut gick de 18/7-09
yes lyckades flytta fram bröllopet efter många om och men, men tillslut gick det =)
yes lyckades flytta fram bröllopet efter många om och men, men tillslut gick det =)
gud va kul.. jag har klänning under kjol slöja kostym till killen näbb klänning tärn klänning, bestämt mat hyrt lokal bokat kyrkan, allt smink är klart och frisör fixad, (smink & hår gör en vän) skor till tärnan e klart, tårta får min killes mor baka så de är väl oxå klart och idag skrev jag dom sist ainbjudningarna som ska få hamna på posten då vi gifter oss/ni oxå mitt i semester tider och jag valt ett osa 5 v innan bröllopet pga av mat och beställningar osv =) hur långt har ni kommt tell mig =)
fenix ja super skönt
mimmimammma nej då låg ni inte så långt efter jag fick hem min klänning 2 mån innan utsatt leverans datum så ja e super glad o bara avhudar den kan knappt börja mig däremot har vi inte fixat men transporten för oss och vet inte hur vi ska göra får nog bli taxi om ekonomin sk afunka då vi heltplötsligt ändrade planerna blirde tajt at få de gå i hopp