• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • MimmiMama

jag får ingen snits på stay-ups! tycker de kanar av eller rullar upp sig. Jag har väl för tjocka lår!
    Hoppas bantningen hjälper

• momi boki

kom igen nu juli brudar alla gått o sovit?? tråden står ju nästan stil? komsi komsi lets talk wedding

• Plummis83

Jag var rätt trött igår... Ska snart iväg till stallet å sen ska vi ner till Skanör!! Hoppas ovädret håller sig borta!!

Nästa vecka ska vi skicka inbjudningarna!! Funderar på att skicka de på tis för då har ligger de i brevlådan på ons å förhoppningsvis kommer någon på att jag fyller år då

momi boki skrev 2009-01-23 22:26:02 följande:

kom igen nu juli brudar alla gått o sovit?? tråden står ju nästan stil? komsi komsi lets talk wedding
  • Tess80

Jag HOPPAS att det är fint väder då man gifter sig...för jag har ingen "kappa/jacka" och ta på mig när man vistar sig ute som passar. Har ni skaffat något sånt??

• Tess80

Vad ska ni åka i efter vigselcermonin i kyrkan??

Själv så ska vi åka i en gammal häftig 50-60 -tals jänkare som vi får låna av våran sons dagmamma och hennes man (som vi även har bjudit till bröllopet)

• momi boki

jag har inte införskaffat nåt att ta på mig om det regnar den lilla snutten om de skulle regna snor jag killen kavaj =) hehe

jag funderar på att åka jänkare jag med eller så blir de ev corvette men det återstå och se kanske åker me mamma o pappa med hehe =)

det blir ju så fasans dyrt att köpa nån cape eller så känns ju onödigt att ha en sån om man endå kanske inte sk ata på sig den mer en en liten stund

• Heloise

Jag har lite fundering över infobrevet, var ett tag inne på att sno ihop en hemsida men jag har inte tid, lust eller ork att göra det, jag pluggar heltid och jobbar 70% och även om jag håller på med sånt i skolan så orkar jag helt enkelt inte engagera mig i en bröllopssida så vi tänkte ha ett vanligt hederligt infoblad.
    Vägbeskrivning, hotellförslag, toastmadame nummer, present önskemål( presentkort på Resia)att de ska tala om eventuella alleriger osv. Vad mer behövs? Tips

• Tess80

Ja jag ska nog inte heller köpa någon cape eller kappa...det blir som sagt för dyrt för våran kassa.

I början på nästa vecka så ska vi få svar ifall en DJ kan spela musik i festlolaken, hoppas nu att han kan!! Vi har kollat med olika liveband osv. men dom är också jättedyra!

Tänkte iaf. dela med mig om vilken dans som jag och min m2b ska träna till he he!

• Tess80

Heloise

Telefon nummer till taxi kan vara bra också

• Heloise

merci Tess!
    Vi har tänkt skickat ut inbjudningarna tills 23/2 är det tidigt tycker ni?( gifter oss 25/7) vissa gäster är från Holland, Eng och USA. Dessutom är det ju kul om folk vet innan de gör bestämda sem planer. Mamma tjatar om att det är så tidigt hela tiden. Men jag förstår inte riktigt vad det är för fel med att vara ute i tid? Det kan väl inte vara stötande att få en inbjudan i god tid? Har ju inte tänkt haft osa förrens 1 mån innan

Svar på tråden Juli brudar sökes