Vilket hotell skulle ni välja?
...om ni fick välja mellan Grand Hotel och Hotel Diplomat?
...om ni fick välja mellan Grand Hotel och Hotel Diplomat?
Vi har valt Diplomat. Det ingår snittar o champagne när man kommer på natten samt att dom ger en present sade dom =) På mogonene väljer man vilken frukost man vill ha och sen kommer det upp med de till rummet. Samt en till champagne. De dekorerar rummet för "temat brölllopsnatt" Vilket låter mysigt. Sen utcheckning till 15- 16.00 dagen efter. Man kan bada två i deras badkar SÅ vi tycker att detta låter toppen + utsikten över nybroviken och båtarna. Berätta vad du väljer . Kul att höra
Lycka till
Vi har redan bokat Grand MEN MEN hittade Diplomat och tycker verkligen att deras erbjudande låter lockande :) Vilket rum tog ni? Vi fundera på superior...
Oj vad hette det nu då?....nummret på dörren är 605 har jag för mig. Längtar =) Hör av dig om vad ni får för pris samt vilket rum ni får. Kanske skall vi göra en bokning tillsammans och pruta på priset? hehe
hahahah nej, jag menade vad för rumstyp ni valde ;) vi fick bara fram erbjudande om dubbelrum, dubbelrum diplomat och juniorsvit.... & vi vill nog ha superior... ;)
priserna vi fick var DR 3.300 - DR. D 3.500 & DR . JS 4700:-
;)
vart finns hotel diplomat?
lät väldigt mysigt
Strandvägen 8 Stockholm) Jättemysigt =)
åh..de är ju kanske dit vi ska åka på bröllopsresa..fast iförsig lutar de mot köpenhamn nu.
har ni nån webb adress?
tack