Föräldrarna som grannar?
Är det någon som har det??
Vad finns det för fördelar och nackdelar??
Är det bättre att ha ens försäldrar som grannar än nån annan?
Dela gärna med er vad ni har för erfarenheter eller tankar omkring detta
Är det någon som har det??
Vad finns det för fördelar och nackdelar??
Är det bättre att ha ens försäldrar som grannar än nån annan?
Dela gärna med er vad ni har för erfarenheter eller tankar omkring detta
Nhe jag förstår vad du menar.. mina föräldrar ska flytta till en lägenhet som ligger granne med oss... bara en lägenhet emellan.. sen ahr jag ju en lillasyster på 13 år, hon och jag vill träffas oftare och är lättare då. När jag var liten sa jag att ajg ville bo granne med mina föräldrar... kanske det tog det bokstavligt haha :P
det beror väl säkert på vad man har för relation tills ina föräldrar.. Själv känner jag mig dels posetiv för jag kan träffa lillsyrran oftare, mindre posetiv för att det kan då bli lite ofta på ringningar på dörren om att passa deras hund osv...
Jo men det har jag sagt, vi har vårat och dom har deras och bara det inte blir för ofta.. Men känner jag mina föräldrar rätt kan det misstolkas!!
haha barnvakt om det skule komma små bebisar hade vart super hahah :P
japp, bara jag slipper vakta deras hund.. :P fast jag älskar den hunden.. hoppar upp på morgonen och väcker en och ligger i knät och sträcker upp de små tassarna.. hehe.. fast bebisar kan ta tid att få.. :P de kanske inte hinner bo kvar så länge haha...
jo det är sant... jag har väl rätt bra relation med mina föräldrar men däremot vill jag inte ha besök Varje dag.. och om de ska lägga sig i saker hur jag sköter mitt liv (vilket de ändå inte skulle) så skulle jag säga ifrån! Sen får vi se hur länge de bor kvar där det vet man ju inte...
om 3 månader senast flyttar mamma och pappa in i huset brevid oss, fast det är en lägenhet imellan.. Det bästa just nu är at mamma faktiskt lyssnar på mig när det gäller vissa saker.. STORA framsteg haha :)