Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Ny tråd - tips om ovanliga låtar till vigseln!

Å nu har jag spelat den JÄTTEHÖGT härhemma! Det gjorde min dag lite bättre! Tack!

MolsonCanadian skrev 2009-01-24 23:39:05 följande:
    When I see you smile med Whitesnake
  • passionsblomman

OMG vilken nostalgitripp tilbaka till tonår och skoldanser..

Visst är den fin. Och jag blir 14 år igen...

svårtattvälja skrev 2009-01-27 14:25:08 följande:
    Letade egentligen på Spotify efter något annat, men snubblade över denna:I want to know what love is - Foreignerbästa fina låten!
  • passionsblomman

Det passar ju bra både på ditt nick och din avatar!

Lady o Lufsen skrev 2009-02-11 21:14:25 följande:

För långt att förklara men vi hade-som ingångslåt- BELLA NOTTE
  • passionsblomman

Hörni, HELT utanför vad man vill spela på sitt bröllop, men jag var ju tvungen attlyssna på Kjellvander och då hittade jag den här och nu sitter jag här och grinar...

Allttså, bara av att snudda vid tanken på hur det skulle vara om jag inte hade det jag har...

(jag har nog bott under en sten ett tag och inte lyssnat så noga på så mycket texter och så...)

• passionsblomman

Ha ha! ja, nu poppar jag för fullt här....jag ramlade över en massa Lisa Ekdahl nu också, en gammal favorit ...

Myrmor skrev 2009-02-12 11:38:53 följande:
    ja visst är den fin? Dags att komma fram under stenen, komsi komsi *lockar med en gräddkola*
  • passionsblomman

Han kanske känner sig tveksam till strofen "å han ljuger ibland å han dricker ibland...."

junibrutta skrev 2009-03-27 13:36:28 följande:
    Samma problem här: min blivande är inte alls sugen på min idé, kan inte förstå varför?! Får nog inte honom att gå med på din idé heller tyvärr... hahaha
  • passionsblomman
    junibrutta skrev 2009-03-27 18:34:03 följande:
    Hehe, ja ljuget stämmer kanske inte hoppas jag och det andra behöver man ju inte ta upp i kyrkan...
  • passionsblomman

Det tycker jag med! Aldrig fallit mig in att den skulle var sorglig alls faktiskt.

Myrmor skrev 2009-03-30 17:36:45 följande:
    Tror det beror på vilka associationer man har till låten, jag tycker den är finstämd och vacker!
Svar på tråden Ny tråd - tips om ovanliga låtar till vigseln!