Några från Halmstad?
Hallå alla hallandsbrudar!
Vi gifter oss den 10:e oktober. Mitt uppe i planeringen och tusen grejer att fixa med.Verkligen hur kul som helst!
Nån som vet om Hanna Morris säljer Nixa klänningar?
Hallå alla hallandsbrudar!
Vi gifter oss den 10:e oktober. Mitt uppe i planeringen och tusen grejer att fixa med.Verkligen hur kul som helst!
Nån som vet om Hanna Morris säljer Nixa klänningar?
Båda ska ha klänning =). Vi har inte tänkt att ha likadana, men de får ju inte skilja sig alldeles för mycket, då kanske det ser dumt ut. Nu har vi iaf bokat kyrka och lokal! Holms bygdegård är ju verkligen bättre än vad vi trodde!
Vi ska gifta oss i vapnö kyrka,ja eller det blir ju välsingnelse för vår del.Vilken ska ni gifta er i?
Hur stor budget har ni? *nyfiken* :)
Vi har en budget på ca 76000:-, det är ju inte direkt billigt att gifta sig haha.
Ja, lokalen är verkligen jätte fin. Stor och rymlig,och allt finns där. Till och med en sval för bröllopstårtan =). Det finns även en liten scen där om man nu skulle vilja ha nån underhållning. Och 2000:- för en hel helg, och sen så kan man även hyra en musikutsrustning och koppla till laptop för 1000 spänn =). Suveränt!
När gifter ni er? Åhh...vi måste dit och kolla nuu...tur att jag är ledig i helgen=).
Åh..tack så mycket! Hoppas att vi hittar nåt här i stan. Nerverna börjat kanske skaka?
Ojj..vilken konstig formulering, Har nerverna börjat skaka kanske? (Nu blev det rätt)
Åhh..idag har jag provat klänning!Vilken känsla.Hon i butiken var imponerad över hur snabbt jag klädde mig efter att tagit av mig klänningen.Men behöver dock en 38:a, skelettet mitt har tydligen den storleken. =)
Åhh...vilken liten sötnos! =)
Idag var jag och gick på stan och var inne på kicks en sväng och såg att de hade bröllops och festsminkning för 495:-! Vilket underbart pris!
Hur mycket kostar egentligen en håruppsättning?
Allt är ju verkligen en djungel!
Åh,,vilken lyckost du är då!Men skönt för dig =)
Nej, jag bokade inte, måste ju höra med min framtida fru också ;).
Jag klipper mig på jacobson i stan, men min frisör går på mammaledighet nu innan sommarn och jag vågar inte lite på nån annan, snacka om dilemma! Hjälp!
Tindragull!
Förresten såg ett gammalt inlägg om catering och så, och såg att du sktivit om nåt ställe borta vid pilkington som tog 80:-/ pers på buffe. Finns det olika buffémenyer? Kanske finns nån hemsida?
Får man fråga vart du bokade? Vi ska också fotografera förberedelserna, och det funkar ju inte där. Hur mycket får du betala på det nya stället?
hej på er!
Hur gör ni med transport från kyrkan till festen?
Kram alla brudar =)
Vi har kollat runt lite på bfm.nu, och det är ju inte direkt billigt. 4500:- känns lite hutlöst, men hittade en annan bil för 1900:- men gillar den inte allt för mycket. jag kanske måste vänja mig vid den..haha..vem vet.
Jag tar gärna numret, ock det kanske finns bilder nånstans också?
Tack tack=)