Inlägg från: ninni84r |Visa alla inlägg
  • ninni84r

Några från Halmstad?

tjo. vår budget ligger på ca 45000:- exklusive bröllopsresa.
    blir mer och mer hela tiden ja :)
    ska dock köpa min klänning från kina, så där tjänar jag lite. för mig spelar det ingen roll om det inte är den bästa kvaliteten - ska bara ha den en dag :)

varit inne i stan idag (inte heller där allt för ofta) köpt en stämpel + lite band så jag ska scrappa ihop ett test till inbjudningskorten senare i helgen.

• ninni84r

bokat lokal :) vi va och kollade på hv-gården i åled igår och vi gillade den jättemkt så vi bokade. fredag + lördag (så vi kan duka dagen innan) den va mkt större än vi trodde. perfa!

• ninni84r

ja vi glömde fråga om söndagen :) får ringa honom i veckan och höra. får iaf betala 1700:- för fre-lör. hur mkt kostar skavböke?

• ninni84r

ska lägga upp dem idag lr imon.

lillalyckan skrev 2009-03-02 00:06:41 följande:
    ninni84r och Tindragull: Om ni har möjlighet sen hade det varit jättegulligt om ni ville lägga upp bilder på era lokaler, har ju som sagt gott om tid, men kan inte bärga mig med planeringen
    [/citat]

ja det va ju lite skillnad :)
    Tindragull skrev 2009-03-01 21:05:16 följande:
    [citat]
    Skavböke kostar 700:- så det skiljer en tusenlapp.
  • ninni84r

(blev ngt skumt där...) ja det va ju skillnad :)

Tindragull skrev 2009-03-01 21:05:16 följande:
    Skavböke kostar 700:- så det skiljer en tusenlapp.
  • ninni84r

så nu har jag lagt upp 2 bilder från hv-gården i mitt galleri

lillalyckan skrev 2009-03-02 00:06:41 följande:
    ninni84r och Tindragull: Om ni har möjlighet sen hade det varit jättegulligt om ni ville lägga upp bilder på era lokaler, har ju som sagt gott om tid, men kan inte bärga mig med planeringen
  • ninni84r

Tindragull: så söt han va ja! vilken fin frisyr du hade bild på i ditt galleri btw. kanske sno den ;)

• ninni84r

Välkommen Alinn. Nej du, helt ärligt tycker bara man blir stressad här eg ;)
    ......................

ja helt uppsatt är inte min grej heller. Blir nog ngt sådant. ska du fixa ditt hår själv lr ngn vän lr ska du gå till frisör? såg att du hade en bild på en bukett med lijor som jag också hade tänkt mig :) inte bestämmt mig än, liljor lr kallor. liljor en favorit men kallor är fina med (dock mkt dyrare...)

Tindragull skrev 2009-03-07 18:40:53 följande:
    Lokalen ser ut precis som jag minns den! Fast när jag var där var där bara bord där längst till höger...resten var dansgolv! Frisyren/frisyrerna i mitt galler får du sno hur mycket du vill! Jag ska ha mitt hår ungefär så. Att ha allt hår uppsatt är inte riktigt min stil. Mattis tackar för komplimangen!
  • ninni84r

haha, ja visst är det jobbigt med massa alternativ :) mitt smink fixar jag själv, vill ha det som jag brukar.. håret ska jag fråga en jobbkompis om hon kan fixa tror jag.
    vi har bara bott här sedan i maj så vi känner inte så många. kanske tom va dem vi köpte av :) vad heter hon :)

Tindragull skrev 2009-03-09 17:42:45 följande:
    Min syster kommer fixa båd hår och smink. (hon bodde uppe i öja innan så du vet kanske t.o.m. vem det är? ) Just buketten är svårt. Har varit bensäker på att jag vill ha en bukett med enbart vita liljor, men så såg ja en bukett med rosor och liljor och det var ju också jättefint! I så fall blir det gröna rosor & vita liljor... Varför ska man hela tiden komma på alternativ???
  • ninni84r

hurdan tårta blir det?

Hemlig2009 skrev 2009-03-09 10:17:44 följande:
    I helgen var jag hos min kompis som ska sminka mig. Vi gjorde en provsminkning och det blev jättebra! Kändes helt plötsligt som att detta är på riktigt. Besökte också Tårtdesign i fredags och det blir tårta därifrån. Annars så måste jag sätta igång med pysslet och så väntar vi spänt på min vigselring.
Svar på tråden Några från Halmstad?