Några från Halmstad?
är inte så inne på det här med tårtor :)
vad är sugerpaste? vad för slags mousser kan man ha i då? Har ni ngn bra kombo?
är inte så inne på det här med tårtor :)
vad är sugerpaste? vad för slags mousser kan man ha i då? Har ni ngn bra kombo?
Oj vad ni skriver :)
Vi ska också ha ikea lakanen, sambons mamma ska få mangla dem så de blir lite styvare. Sen blir det ikeas tygservetter också.
Kul att läsa allas smink-och-hårplaner. jag vet inte.. tror jag kommer fixa det själv, kanske be en vän om hjälp med håret bara. är inte så noga med sånt - ok man vill ju att det ska bli bra, men så länge jag ser ut som jag brukar så är jag nöjd :)
Har bokat festlokal, hv-gården i åled. Va stor och nära oss. toppen :) vi ska ha 3-rätters + tårta iaf. sen har vi inte kommit längre. blir nog ngt med tunnbröd till förrätt (sambons föräldrar har tunnbrödsbageri) och antagligen fläskfile till varmrätt (för det är typ det ända kött jag äter - är väldigt kräsen..)
ja lite snacks med, kanske chips och salta pinnar och sånt tror jag.
Åh spännade, du får berätta sen hur den va! Ska du hämta den i helgen? Vi har precis köpt dekorationsdiamater och organzapåsar på ebay. Kul det är att shoppa lite bröllopet! :)
92:- för 100 st fick jag ge! fri frakt. billigt och bra ;) har heller aldrig handlat på ebay förr, men det va ju enkelt faktiskt!
bruna organzpåsar, sen även dekorationsstenar (10000 st för 140
haha :)
klänningen va ju hur fin som hellst!! toppen ju.
vi ska också ha såpbubblor, blir nog fina bilder.. om det inte regnar då ja.. :)
jag frågade min pappa om han visste ngn med en fin bil, och dagen efter hade han bokat en limo. så det är fixat. mig spelar det ingen roll och inte min m2b heller så det blev ju toppen!
va inne och kikade på dina bilder, fina de var!! är du nöjd?
åh spännande :)
glad påsk till alla här inne med förresten :)
välkommen!
vi har naturtema - brunt, grönt och vitt (+ lite silver). är också lite nyfiken på bröllopsnatten - vart ni ska vara? har kollat på ett hotell vid stationen, kommer inte ihåg vad det heter nu... :)
ja det va det jag menade :)
från vilken tid har man tillgång till rummet då?
lät som en rolig dag! skoj.