• Myran82

    falska vänner

    vi har haft ett dilemma.
    Vi har bjudit ett kompisgäng där som vi känner att vi vill ha med oss denna speciella dag.
    Till saken hör att det finns några som inte är med så mycket längre.
    bland annat en fd vän till mig som jag umgikts med jättemyket med tidigare men sen har vi haft så dålig kontakt med.
    Har försökt prata med henne ett antal gånger om att vi måste bättra oss på att det men även om jag har försökt så bjuder inte hon till.
    En annan tjej också som knappt pratar med en då man träffas.
    Så himla löjligt då vi är vuxna människor men jag kan inte förstå det inget har hänt som kan vara en anledning egentligen.
    Så vi har alltså inte bjudit dom och dessa kommer ju känna att det bara är dom som inte blir bjudna och man kan ju bara föreställa mig hur det kommer vara när man ses nån gång framöver.
    men samtidigt om dom nu tycker vi är falska som inte bjuder dom så skulle dom ju vara lika falska om dom kom och sen inte kommer för vår skull utan endast för festens skull.
    jag vet att detta kanske blev lite långt och verkar töntigt men man får ju ont i magen av sånt och här kan man ju prata av sig :)

  • Svar på tråden falska vänner
  • Myran82

    Det är mer som kategori 1 då

    Men ännu värre då det känns som om dom helt plötligt har något emot mig och pratar inte med en mer än säger hej då man tex träffas på en fest.

    jag förstår faktiskt inte varför och jag har frågat henne om det är något som jag har gjort fel men hon säger nej och nu känner jag jag inte heller vet vad jag skam säga när vi ses.

    Däremot har jag bjudit såna som du menar kategori 2.

Svar på tråden falska vänner