hur många rispåsar ?
Tänkte beställa rispåsar men hur många ska man beräkna ?
Är det snål att beräkna 1 påsa / par?
Och alla barn får en egen, oberoende på hur gamla dom är...
Tänkte beställa rispåsar men hur många ska man beräkna ?
Är det snål att beräkna 1 påsa / par?
Och alla barn får en egen, oberoende på hur gamla dom är...
Ja! Alla gäster ska så klart få en egen påse! Tycker jag iallafall och så skall vi ha. Till arnen har vi köpt såpbubblor, och till övriga rispåsar med hjärtris i. Men ....det e ju vad jag tycker=)
Ja! Alla gäster ska så klart få en egen påse! Tycker jag iallafall och så skall vi ha. Till arnen har vi köpt såpbubblor, och till övriga rispåsar med hjärtris i. Men ....det e ju vad jag tycker=)
såpbubblor tänkte vi också på men skippade det , vill inte ha nått kladd på klänningen :)
Men det varken kladdar eller ger fläckar om man köper sånna vi gjort från en bröllopsaffär.
Men självklart gör ju alla som den vill. Lycka till med ditt bröllop Stor kram
vi kommer bli ca 60personer och vi har köpt 70 rispåsar!
jag kom över dem billigt på ebay (17kr inkl frakt) och dessa fyller vi upp och hoppas alla tar varsin och sen ser till att de sista påsarna och töms!
satsa på varsin påse tycker jag!
Beror ju på hur mycket ris man vill ha i håret!! Nä nog kan paret dela på en påsa!!
Här blir det hjärtrispåsar till hälften av gästerna och bubblor till hälften... så varje par får en grej av varje :)
men rispåsar - är inte det dåligt för fåglarna eller är jag helt ute och cyklar nu. Tycker mig ha hört att fåglarn äter dessa råa riskorn som sen sväller i deras magar. Eller är det bara en skröna? Jag var på ett bröllop och där använde de små utstansade pappershjärtan i samma färger som hennes brudbukett. Det var jättefint!
Var hittar man hjärt-ris???