• goselina

    Inbjudningskort

    Håller på att planera för vårt bröllop 1/8 och har nu kommit till inbjudningskorten. Tänkte göra dem själv med hjälp av stämpel och fint papper. Är det ngn som vill visa hur ni gjort, kul att få inspiration innan jag köper papper och allt.

  • Svar på tråden Inbjudningskort
  • Saggezza

    Våra är inte riktigt färdiga ännu men du kan se dem i mitt bg.

  • Hemlig2009

    Våra blev färdiga igår. Finns bild i galleriet. Har använt stämpel och embossing till framsidan.

  • Daisy09

    Oj vad snygga era kort var Hemlig2009?? Men hur har ni fått till namnen till trycket? Det såg verkligen oerhört proffsigt ut! Köpte ni färdigt papper till korten eller har ni fått ihop det också på något klurigt sätt?

  • Hemlig2009

    Tack! Namnloggan har jag gjort i Powerpoint, sedan beställde jag stämpel av den hos mycards.se. Har sedan använt mig av embossing till korten.

    Korten har jag köpt färdiga, sedan är pappersremsorna gjorda av papper från Panduro, uppepå remsan sitter ett organsaband. Har fått dit dem med "Glue dots", smidigt!

  • zanahoria

    Åh, va ni är duktiga! Tänk om man kunde vara så händig själv!

  • Daisy09

    Imponerande! Vi börjar inse våra begränsningar. Däremot var jag på mässa i helgen och fick veta att det kommer nyheter från brollopsbubblor.se! Inbjudningskort som är gjort på ett fair trade företag (företag som arbetar för social rättvisa i fattiga länder) på återvunnet papper. Dom var jättefina och det känns väldigt rätt för oss. Jag var inne hos Bröllopsbutiken och det här skulle komma till flera återförsäljare. Ett klart alternativ för oss i alla fall.

Svar på tråden Inbjudningskort