Porr!
Som jag sa i förra tråden så säger sig min sambo ha ledsnat på porr och att det enligt honom vore en fas i livet som så mycket annat. Jag har aldrig någonsin bråkat med honom om detta eller satt upp några förbud om det. Varför skulle jag det? men när jag nyfiket frågar honom hur ahn tänker säger han som jag beskriver det. Han verkar tillskriva det hela den tiden i livet då han varsingel eller ute på FnN-uppdrag, och där tyker han sig fått så det räcker för en livstid. En tjej och verklighet väntade han rätt länge på. Han tycker det hör till hans singelliv, som han inte trivdes något vidare med.
Eftersom det intte är någon big deal här, så kan jag inte se varför det han säger inte skulle vara sant och jag inte borde tro honom. Jag ser heller inte varför det skulle vara så att det är synd om honom/han är onormal/ eller att jag borde oroa mig för att bli lämnad för att jag är torr och tråkig som inte "låter" honom eller inte själv är intresserad av porr.
Uttlanden från förra tråden.
Det kommer inte an på mig att"låta" vare sig det ena eller andra, och det vet min sambo. Tack och lov.
Porr är inte viktigt eller intressant för mig, men ett levande och bra sexliv är det. Det funkar fint för oss än så länge.
Som didis sagt förut går det däremot upp och ner och jag vill gärna slå hål på myten en gång för alla att alla män alltid vill! Särskilt under småbarnsåren.
ven mäns sexlust varierar över under livets gång.
Vi kanske kommer i en fas då vi kollar porr jämt härhemma. det återstår isåfall att upptäckas. Det lilla jag sett, har inte varit särskilt intressant, så det slänger jag inte tid och pengar på.