• momi boki

nån som vart sjuk på bröllopet???

sitter hemma och har blivit små sjuk, då slog mig tanken vad händer om man hinner bli förkyld innan den stora dagen om man vaknar med snorig näsa osv nån som gjort de? hur tog ni er igenom dagen ?

• Svar på tråden nån som vart sjuk på bröllopet???
  • allahjärtansdag2009

Är också rätt för att bli sjuk, framför allt magsjuk! Har man feber kan man ju ta värktabletter och "stå ut", men är man riktigt kräksjuk kan man ju inte "skärpa till sig" utan då är ju dagen förstörd

• momi boki

ja har super lätt att bli sjuk(nedsatt imunförsvar) magsjuka härjar ju inte så offta på sommaren som tur är mest matförgiftning så man får väl äta hemma o vara sten nog amen va man stoppar i sig sprita händerna varje minut =) hehe, vilken madröm o vara sjuk få rhelt enkelt isoleraq sig 3 veckor innan o inte vistas bland folk och speciellt inte små barn(jag som har en tvååring hur ska de gå(hon får var ahemma från dagis) blir lite paranoid på allt

• Luucie

Men fy vilken hemsk tråd...Vill inte ens tänka tanken

• momi boki

inte jag heller men måste nog allt ladda upp med vitaminer osv så man bygger upp imunförsvaret så alla tänkbara räddningar finns man vet ju inte när oturen kommer!

• allahjärtansdag2009

fast vi gifter oss om ett par veckor, och kräksjukorna har börjat härja rätt bra här... men men det hjälper ju inte att oroa sig heller. Har också funderat på att vi skall isolera oss, har två barn, men det funkar ju inte heller (man kan ju bli smittat i affären eller var som)

• momi boki

ja kör med handsprit vinter tid man kan skydda sig väldigt bra me den o tvätta händerna offta

• Hoffsennanen Tottoplex

går inte skicka ju!!!

• Hoffsennanen Tottoplex

nu!!!!hörde om en kille som fick magsjuka p sitt eget bröllop. när alla sitter i kyrkan och väntar kommer bruden in och förklarar läget och berättar att de vigts i hemmet. han var på festen 20 min..och tyvärr var detta ett väldigt stort bröllop..:/

• momi boki

guds så hemskt=( va ledsen man skulle vara !

• soffi73

Jag är livrädd för att jag ska fa värsta migränattacken pa själva bröllopsdagen. Lider av väldigt jobbiga migränanfall som kommer när jag är stressad.

• momi boki

ja förstår dig ja som jämt blir sjuk o förkyld =( lika rädd jag

• en drömmande brud

Jag har kanske tur i oturen, gifter oss om 4v och är vårlsjuk just nu, men hellre det. Hoppas bara man inte smittar omgivningen som är involverad i bröllopet och framförallt den blivande maken.

Svar på tråden nån som vart sjuk på bröllopet???