nån som vart sjuk på bröllopet???
sitter hemma och har blivit små sjuk, då slog mig tanken vad händer om man hinner bli förkyld innan den stora dagen om man vaknar med snorig näsa osv nån som gjort de? hur tog ni er igenom dagen ?
sitter hemma och har blivit små sjuk, då slog mig tanken vad händer om man hinner bli förkyld innan den stora dagen om man vaknar med snorig näsa osv nån som gjort de? hur tog ni er igenom dagen ?
ja har super lätt att bli sjuk(nedsatt imunförsvar) magsjuka härjar ju inte så offta på sommaren som tur är mest matförgiftning så man får väl äta hemma o vara sten nog amen va man stoppar i sig sprita händerna varje minut =) hehe, vilken madröm o vara sjuk få rhelt enkelt isoleraq sig 3 veckor innan o inte vistas bland folk och speciellt inte små barn(jag som har en tvååring hur ska de gå(hon får var ahemma från dagis) blir lite paranoid på allt
inte jag heller men måste nog allt ladda upp med vitaminer osv så man bygger upp imunförsvaret så alla tänkbara räddningar finns man vet ju inte när oturen kommer!
ja kör med handsprit vinter tid man kan skydda sig väldigt bra me den o tvätta händerna offta
guds så hemskt=( va ledsen man skulle vara !
ja förstår dig ja som jämt blir sjuk o förkyld =( lika rädd jag