Håller helt med Ore, har man valt att vara en offentlig person så är det fritt fram att disskutera tycker jag!
Jag kan bara stå för vad jag själv skrivit och vad jag sa var att när dom skulle gå och testa maten, vinet och tårtan hade dom ingen aning om vad som serverades.. ett tydligt tecken på att detta inte var deras egna idée, Magnus klagade ju tom på maten eftersom han hellre velat ha pyttipanna eller blodpudding ;o)
Jag hoppas verkligen inte att deras äktenskap tar slut utan helt och hållet tvärtom, hoppas det håller för evigt!
Däremot det ni säger om att ni kunde gift er med er m2b första gången ni såg honom, självklart, eftersom ni sitter med facit i hand! Ni ska ju gifta er...
Man går väl i i vartenda förhållande med tron om att det kommer hålla, iallafall om man är seriös. Med tanke på att de flesta har en del ex i bagaget så är det väl tur att man inte gifte sig med en gång utan verkligen gav tid på att lära känna varann så man vet vilken person man verkligen lovar trohet livet ut när man står där på sin stora dag i kyrkan.
Så jag kan tyvärr inte hålla med dig Källerud, jag tycker det spelar roll om man vart tillsammans längre än 3 månader innan man planerar bröllop med någon än om man vart ihop i tex tre år, eftersom man då har sett fler sidor, förhoppningsvis utav denna person.
Däremot så är det tråkigt att man inte kan säga att det håller för evig bara fr att man vart tillsammans länge innan man gifter sig, läste i tidningen häromdagen att vart 4 äktenskap i sverige slutar med skilsmässa inom 10 år.. ingen rolig statistik!! =(
Men vi får önska dom alla lycka, och jag önskar även er här på BT att lycka i era äktenskap!