• Nalle Puh 40

Morgongåva

Millie84 skrev 2009-01-28 19:00:13 följande:
    Min m2b bär aldrig klocka, smycken osv. SÅ fick bli något helt annat, han kommer få en förkromad dörrskylt med vårt då gemensamma efternamn på. Tycker jag är en söt gåva som man alltid har kvar
    Åh, vilken bra ide. Vad fixar men det?
  • Nalle Puh 40
    matildaochniklas skrev 2009-03-14 09:47:58 följande:
    På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!
    Vilken av fyrstavarna tog du???
  • Nalle Puh 40

Jag är inne på en stav, känns lite modernt och killigt. Kan man inte köpa till en ifa man får barn, är lite avlägset just nu och vem vet om man kan få osv

• Nalle Puh 40
    matildaochniklas skrev 2009-04-08 12:32:57 följande:
    Jag köpte en 5 mm, kändes lagom :)Nalle Puh 40 skrev 2009-04-07 15:53:12 följande:
    Hm, alla är nästan 5 mm
  • Nalle Puh 40

Ni som beställt från älskade barn, var det lång leveranstid? Är ju bara 49 dagar kvar för oss

• Nalle Puh 40

Villemoa: Vilken valde du?

• Nalle Puh 40

Tänker att barnens pappa skulle tycka det känns konstigt för det hade jag gjort om vi leker med tanken att min sambo träffar en ny och hon skriver mina barns namn i sitt halsband men jag vet inte...

Jätte kul att han känner det som att de är hans, viktigt för familjen.

• Nalle Puh 40
    Villemoa skrev 2009-04-12 22:48:16 följande:
    Jag valde den som är överst på bild i länken.www.alskadebarn.se/Fyrstav.htm Puh 40 skrev 2009-04-12 08:21:04 följande:
    Har oxå funderat på den? Vad skrev du på de olika sidorna?

Jag funderar på:

1: mitt namn
    2: hans namn
    3: vigseldatum
    4: KÄRLEK
  • Nalle Puh 40

Kanske är en bra ide så kan man skriva in ev barns namn där...

• Nalle Puh 40

Tror det går att byta viket ord man vill ha på baksidan, borde ju iaf gå att trä av hänget från kedjan och skifta plats men vet inte.

• Nalle Puh 40

Vill oxå göra det men vem tusan ska man be att fota?

• Nalle Puh 40

Jo, men man vill ju inte be vem som

• Nalle Puh 40

Jaha, igår satt vi och diskuterade morgongåvor och sambon vet redan vad han ska köpa.

Jag funderar lite på ett smycke från älskade barn men så säger hannågonting i stilen med att ett smycke har man ingen nytta av men det har man av ett tennisrack...

Vet inte vad jag ska hitta på nu?

De säljer liknande smycke i vår guldaffär, kanske kan köpa ett på öppet köp som det inte är graverat i så får han se hur det ser ut eller vad tycker ni? Vet inte vad jag ska köpa annars?

• Nalle Puh 40

Fanns så man kunde köpa på öppet köp ett jätte fint stavsmycke med läderrem, kostade ca 450 och det jag tittade på Älskade barn ca 1000 kr

Får nog bli det och kanske en dörrskylt med vårt nya efternamn.

• Nalle Puh 40
    Flisa80 skrev 2009-04-16 19:45:28 följande:
    Jag har nu köpt en fyrstav med kulkedja där våra namn samt förlovnings- och vigsel datum står. Har dessutom beställt en dörrskylt med våra nya namn på! Känner mig mycket nöjd!!
    Vad köpte du dörrskylten?
  • Nalle Puh 40
    Barret skrev 2009-04-08 08:16:51 följande:
    Det finns säkert många ställen där man kan köpa en hel brevlåda. Jag har inte beställt någon själv men här är ett ställe jag vet om: www.flexbox.se/
    Vi fick en brevlåda där av mina föräldrar när vi förlovade oss. Är den som man kan byta motiv på och jag är glad över den varje dag jag hämtar posten och har fått massis av beröm
  • Nalle Puh 40
    Tindragull skrev 2009-04-23 23:29:07 följande:
    Åh! Du kan ju framkalla den på canvas! Det blir såååå mycket snyggare!
    Åh, vad det är snyggt. Funderar på att göra det med ett av våra bröllopskort
Svar på tråden Morgongåva