Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

Morgongåva

Min man fick ett halsband från alskadebarn.se, en 4-stav, jättefin!

• matildaochniklas

På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!

ozita skrev 2009-03-13 20:28:19 följande:
    Vilken bra sida! Vad har du skrivit på staven? Min m2b ska ite ha någon vigselring, så då kanske det ju vara roligt med ett sånt halsband med vigseldatum, kanske...
  • matildaochniklas

Jag köpte en 5 mm, kändes lagom :)

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-07 15:53:12 följande:

Vilken av fyrstavarna tog du???
  • matildaochniklas

ja så kanske det är haha! Men en 5 mm fyrstav i silver med en ankarkedja. VAr det nåt annat du funderade över?

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-08 18:50:44 följande:

Hm, alla är nästan 5 mm
  • matildaochniklas

Nä den sån kan väl alla ha. Den jag köpte till min man ser ut typ så, en annan kedja bara. Supersnyggt!

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-09 07:04:56 följande:

Jag gillar den här men den är väl inte för tjejer? alskadebarn.se/images/galleri/fyrstavnettan.j...
  • matildaochniklas

Jag tror att jag mailade till henne för att välja sådant. Men jag kommer inte ihåg men maila henne och kolla.

Villemoa skrev 2009-04-09 23:05:05 följande:
    Du som har beställt, var kan man välja extra tillval? Jag har precis lagt in en beställning och vill sen välja expressleverans för att säkert veta att fyrstaven kommer fram innan vi gifter oss den 25:e.
  • matildaochniklas

Det kommer jag faktiskt inte ihåg, runt 1000 kr kanske.
    Villemoa kanske har bättre koll eftersom hon precis har beställt :)

Thewedding skrev 2009-04-10 09:02:25 följande:
    matildaoch niklas:Hur mycket fick du ge för smycket du gav till din man ?
  • matildaochniklas

Nä, det gick snabbt. Sen fick man bilder mailade när smycket var klart
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-11 07:32:32 följande:

Ni som beställt från älskade barn, var det lång leveranstid? Är ju bara 49 dagar kvar för oss
  • matildaochniklas

Var har du gjort dina canvas? Vi ska göra med bröllopsfotona

Tindragull skrev 2009-04-26 10:00:18 följande:
    Ja, det är jättefint! Har tre stora kort på canvas i hallen och ALLA kommenterar dem och tycker de är sååå fina! Mycket trevligare än nån tråkig tavla. Nalle Puh 40 skrev 2009-04-26 07:28:40 följande:
Svar på tråden Morgongåva