• Tess80

Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?

Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.

Vad ska ni ha i era askar??

• Svar på tråden Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?
  • sokkerstruten

Det går nog inte att få tag på i sverige men vi ska ha personliga M&Ms!

På ena sidan är det det classiska M:et och på andra sidan står det på vissa Emilie och Linus och på vissa 7 februari 2009.

Man kan ju alltid lägga i choklad praliner m.m finns ju marbou hjärtan som man kan köpa!

• Pingst09

Blir inga gästpresenter hos oss....tycker det är en onödig utgift. Kan lika gärna ställa fram ett fat med praliner när festen drar igång istället.

• Tess80

Oj ja det lät lite roligt med sina namn på M&M godiset hi hi! Säg till om du hittar någon sida där man kan beställa sånt

• Mrs Baom

Vi kommer också att ha godis som present till våra gäster. Men jag var på ett bröllop där varje gäst fick en bränd cd-skiva med brudparets 12 favoritlåtar på, det var också en fin fresent!!

www.mymms.com/customprint/ Detta är adressen till sidan där ni kan beställa M&M :)

• sokkerstruten

Tror det står att det inte går att beställa internationellt! :(

• fairytale of new york

Blir antingen vanligt lösviktsgodis el hjärtan från calligraphen, en bit choklad el godis är ju aldrig fel, säger jag som är en gottegris haha.

• MV85

Det går, men inte online Man måste ringa och prata med dem.

• Tess80

Okej, härligt! Kul med lite tipps och även se vad ni ska ha i askarna

• anna01

Vi kanske har lite sjuk humor men vi ska lägga i 2 alvedon, 1 tuggumi, 1 kondom och en lapp där de kan skriva sin adress och på baksidan på adresslappen ska vi skriva- Ni står för festen, vi står för resten
    Tror de kommer uppskattas mer hos våra vänner

Svar på tråden Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?