Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?
Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.
Vad ska ni ha i era askar??
Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.
Vad ska ni ha i era askar??
Det går nog inte att få tag på i sverige men vi ska ha personliga M&Ms!
På ena sidan är det det classiska M:et och på andra sidan står det på vissa Emilie och Linus och på vissa 7 februari 2009.
Man kan ju alltid lägga i choklad praliner m.m finns ju marbou hjärtan som man kan köpa!
Blir inga gästpresenter hos oss....tycker det är en onödig utgift. Kan lika gärna ställa fram ett fat med praliner när festen drar igång istället.
Oj ja det lät lite roligt med sina namn på M&M godiset hi hi! Säg till om du hittar någon sida där man kan beställa sånt
Vi kommer också att ha godis som present till våra gäster. Men jag var på ett bröllop där varje gäst fick en bränd cd-skiva med brudparets 12 favoritlåtar på, det var också en fin fresent!!
www.mymms.com/customprint/ Detta är adressen till sidan där ni kan beställa M&M :)
Tror det står att det inte går att beställa internationellt! :(
Blir antingen vanligt lösviktsgodis el hjärtan från calligraphen, en bit choklad el godis är ju aldrig fel, säger jag som är en gottegris haha.
jag ska beställa dessa...
festingen.se/product.asp
festingen.se/product.asp
ska lägga några av varje i askarna..
Det går, men inte online Man måste ringa och prata med dem.
Okej, härligt! Kul med lite tipps och även se vad ni ska ha i askarna
Vi kanske har lite sjuk humor men vi ska lägga i 2 alvedon, 1 tuggumi, 1 kondom och en lapp där de kan skriva sin adress och på baksidan på adresslappen ska vi skriva- Ni står för festen, vi står för resten
Tror de kommer uppskattas mer hos våra vänner