• Tess80

Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?

Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.

Vad ska ni ha i era askar??

• Svar på tråden Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?
  • Tess80

Oj ja det lät lite roligt med sina namn på M&M godiset hi hi! Säg till om du hittar någon sida där man kan beställa sånt

• Tess80

Okej, härligt! Kul med lite tipps och även se vad ni ska ha i askarna

• Tess80

Vilken rolig "grej" he he! Var hittade du dom klubborna?

en drömmande brud skrev 2009-01-28 19:51:13 följande:

Jag har beställt choklad klubbor som man sätter i varm dryck, kan vara trevligt nu i vinterns dag. Ja vinter o vinter, kan ju diskuteras men trevligt verkar det.
  • Tess80

Men jag tror faktiskt att det lutar åt ett av dina förslag..."just married" godisarna, dom var jättesöta tyckte jag!

Piggelinlover skrev 2009-01-28 18:44:26 följande:
    jag ska beställa dessa...festingen.se/product.aspfestingen.se/product.asp ska lägga några av varje i askarna..
  • Tess80

Jag gör det för att jag tycker att det är en liten charmig "grej" att göra för ens gäster. Det är av den simpla anledningen...inga "krusiduller" eller mer invecklat än så är det inte för min del. Har man råd med det så tycker jag att det är helt okej om man vill och känner för det.

hhr skrev 2009-01-29 18:59:21 följande:
    men varför?
  • Tess80

okej.

Bröllops Monique skrev 2009-01-29 19:18:57 följande:

Jag förstår inte heller vitsen riktigt. Alla tar så många traditioner från USA enligt min mening men sen får ju alla göra som de vill. Visst om folk sover över kanske det är lite roligt med något på rummet men presenter vid middagen som lite choklad ser jag ingen vits med.
  • Tess80

Ha ha ja det hoppas jag med

Piggelinlover skrev 2009-01-29 16:47:36 följande:
    hoppas bara de e goda oxå=)..
Svar på tråden Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?