-
-
Svar på tråden Någon som ska gifta sig den 29 aug?
-
hej
vi gifter oss den 29 augusti utanför linköping :) fast det är fortfarande lite hemligt..vi har ganska länge pratat om att gifta oss och när min blivande man äntligen tog tag saken så ville han gifta sig snarast möjligen ..ända datumet som var ledigt på stället som vi valt var den 29 aug....så tyvärr har vi inte valt datumet av någon romantisk anledning...hur går det för er med planerna då???
känner äntligen att saker och ting börjar falla på plats..var en aning stressad i början... -
Jo men det är ju just det. Vi har inte gjort mer än att boka ställe och kyrka och när man läser alla forum blir jag jättestressad... det är ju ändå 7 månader kvar...
Får nog ta och börja med inbjudningarna snarast! Skönt att ni verkar ha det under kontroll. Vad har ni kvar? -
Gifter oss också den 29 aug. Vi har endast bokat vigselförättaren och inom kort ska lokalen bokas, ska bara leta reda på telefonnumret. Vi kommer ha en liten och intim fest och vigseln sker med endast 2 vittnen.
Jag har inte börjat med inbjudningarna ännu men jag har tagit hjälp av en nära vän som är illustratör och hon ska hjälpa mig med inbjudningarna. Hon kommer även hjälpa mig med all dukning mm samt ta tag i lite kul saker på festen...
Känner mig stressad över texten i inbjudan, det andra tar jag än så länge med ro... Men det är väl dags att ta tag i sakerna inom kort :)
-
får man vara med här?? gifter mej 22 augusti
-
29:e augusti här också. Kyrka, präst och festlokal bokad. I övrigt så är det bara vigselringen som är helt klar. Jag vet vem som ska sjunga i kyrkan men inte vad och jag vet vem som ska fixa mitt hår men inte hur..
Klänningen är det som stressar mig mest just nu. Hittar inte ngn som känns klockren. Sen vore det bra om inbjudningarna kunde gå ut i slutet av februari... -
Här e en till!! Vi gifter oss också den 29 augusti!
Präst, plats o festlokal är bokad...
Har börjat spåna på gästlistan, inbjudningar o även kollat runt en del på klänningar. Men än är det mycket kvar. Tyckte precis som er att det är lååååång tid kvar men läser man här hinna så blir man ju jätte stressad ;) -
Skönt att höra! Då ska jag inte stressa upp mig för då verkar jag inte så efter. Inbjudningarna är nästa sak på listan men måste även boka dj, frisör och smink tänkte jag.
-
Hur går det för er tjejer??
-
Här är en till med bröllop 29 augusti..tyckte jag hade sååå gott om tid men tiden rusar fram..
Har precis börjat med inbjudningarna- det blir dock bara ett litet bröllop så d är kanske därför jag inte stressar upp mig...än... -
Halloj tjejer( och killar)!
Här har ni en till som gifter sig 29 Augusti!
Har bokat kyrka, lokal, bestämt mat,klänning, frisyr... HIHI jag äääälskar verkligen detta! Det är ju så skoj att få planera sin stora dag... Vi bli 58 personer så det krävs verkligen planering!
Har gjort alla inbjudningar i helgen och imorgon är det dax att posta dem! Nu är jag bara super nojig för att lägga korten på lådan, för tänk om jag glömt någon... *hehe* får helt ont i magen!
Någon mer som skickat inbjudningarna såhär tidigt?
Har ni någon bröllopshemsida?
Fler som ska ha runt 60 gäster?