• Luucie

Vad tycks?

Undrar över brudnäbbsidan och så var det en sida till där det står add entry...kan andra gå in och ändra på er sida genom att trycka där?

Sen håller jag med den som sa att det vore bra att lägga tärnor/bestman under samma rubrik.

Du kan också länka kartor på eniro till festlokalen och kyrkan

Sen skulle jag skriva gästlista istället för inbjudningslista

OSA/Kontakt skulle jag ha som en egen rubrik.

Under "Övrigt" eller FAQ skulle jag skriva klädkoden, om ni har barnfritt, bar till självkostnad etc

• Luucie

Just det under Bröllopsfesten står det Bride´s side...jag tror inte att den texten går att ta bort så jag skulle välja att skapa en ny rubrik istället så slipper du den där extra texten som i sammanhanget inte betyder någonting.

Tror att det kan vara samma med Add entry-sidorna...

• Luucie

Jag gjorde samma grej nämligen...och det var jätteirriterande för jag hade lagt in massa text och räknade kallt med att man kunde radera det på något sätt...men jag kunde iallafall inte klura ut hur...inte min sambo heller och då är han riktigt duktig på sånt.

Lycka till och sidan är jättefin

• Luucie
    Snäckan08 skrev 2009-02-05 13:24:34 följande:
    Trevlig sida , men en fråga....Varför har man en hemsida??? Jag har inte ens tänkt tanken. Känns som man då avslöjar allt om själva bröllopet och festen innan det är dax, eller??
    För oss är hemsidan lite mer av en upprepning av inbjudan fast med lite utförligare beskrivningar.

Det är inte så att vi går in i detalj på det som ska hända under dagen och kvällen, utan mer info om boende, transport, tider, önskelista, förklaring av klädkoden, osa instruktioner etc.

Sånt som folk skriver i sina infoblad. Vi hade inget sånt.
  • Luucie
    cintan skrev 2009-02-05 21:59:01 följande:
    Tack, vilken härlig respons :) Blir dock lite nyfiken på hur er hemsida ser ut?
    Jag har inboxat dig
Svar på tråden Vad tycks?