Barnkarusellen snurrar vidare
Huva! Nu har jag läst ikapp.. jisses sa mycket konstigheter vara kroppar hittar pa!!
Själv har jag nyligen (läs ÄNTLIGEN) fatt ny spiral insatt, 4 manader efter förlossningen. Det gick finemang och gyn glömde tom sin vanliga litania om min vikt, sa det far väl anses som en lyckad dag Har ju svart att pasta att sexlivet varit speciellt intensivt sedan förlossningen.. men hur F'N kommer man igang igen??? Det är inte direkt lusten som saknas - men vi är ju sa himla trötta mesta delen av tiden och resten av tiden är pluttan vaken... Vi var ju vana att ta det som det kom - nu skulle man nästan behöva planera in möten.. Arf!
Vi mar finfint annars. Lea sover sina nätter för det mesta, förutom ett uppvaknande da och da när man bara far plugga in nappen, annars sover hon i princip 12h i sträck. Oturligt nog anser hon att det är morgon strax efter 6... Gääsp! Men jag ska inte klaga - jag tycker nog hon är ganska lätt att handskas med, fastän jag inte har ngt att jämföra med.
Nya bilder finns pa www.mycurious.net/Lea om det är nagon som vill se..
Det där med tävling... har jag väl inte direkt med nagon vän, men jag hade sk vänner som kläckte ur sig dumheter hela tiden, som jag da accepterade. Typ en som hävde ur sig att det var konstigt att jag och maken var ihopa för att han var sa snygg och jag sa ful; Plus att hon som var sa snygg kunde fatt honom när som helst om hon ville. Just da nickade jag och tyckte att det nog var sant.. idag vill jag bara skrika at mig själv.. men idag finns hon inte längre i min värld. Jag hade turen att berikas med flera sk vänner av den kalibern, vilket gjorde att den del av mitt självförtroende som gällde utseende/dragningskraft etc (och som i sig självt var ganska lagt) länge lag i botten.. Konstigt nog efter som jag har ett starkt självförtroende vad gäller alla andra delar.. Na, men vad jag ville ha sagt är att det är för djäkligt vad man kan acceptera av sk vänner innan man en dag säger stopp och inser att de inte är bra för en! Fnyyyys!