Hej alla trådisar!
Jag är numera verkligen smygläsare - har inte hunnit få till några inlägg alls på länge. Liten tjej som går och behöver stimulans jämt, renovering hemma, make som reser mycket, sjuka äldre släktingar som gör det tungt mentalt för mig har liksom sugit musten ur mig. Nu börjar jag dessutom jobba i nästa vecka - såklart blandade känslor, men jag tror det blir bra. Maken kommer nog må bra av att vara hemma och jag får lite distans till hela hemmalivet så blir det nog bra.
Men jag läser allt och gläds och sörjer med er alla.
Håller verkligen tummarna för AM nu att det sätter igång, lägger till hallonbladste på listan. Jag känner igen mig i dina funderingar så mycket - fick ju själv ut jättebebis med klocka och tänker mycket på nästa gång. Övertid vill jag inte ha då i allafall.
Kram till alla som försöker, jag är frivllig på att ta en tant hitåt. Dag 31 idag (bara tredje tanten sedan hon kom tillbaka) och förra cykeln var 29 så jag hoppas så att inget är knas. Planen är syskonförsökstart i augusti - vi känner att vi behöver en sommar tillsammans innan. Men det vore ju skönt att veta att cykeln är på rull.
Förhudsmockasinerna kom minsann fram idag - mer sånt!
En stor kram till alla andra också!