• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

God Morgon!

Har inte hunnit skriva något i helgen men har läst allt

Lördagen bestod av städning, bakning, långpromenad och sen melodifestivalen som numer har urartat helt.......
    Igår var det kalas hela dagen och sedan förbereda för nästa som är ikväll, så sent i säng och uppe med tuppen för att ge maken sin present som fick klart godkänt .
    Får nog sörpla i mig lite kaffe på jobbet för att vakna.....

Lappis-åååhh änskar jag kunde göra något för att hjälpa dig, tar hemskt gärna ditt pluss

Tinga-orkar du skicka huset till mig med?

BS-trist med inställd utflykt. Har du hittat några bra recept som du vill äta?

Piggelin-oj, trodde inte heller barn kunde vissla så tidigt

Liten-ibland krävs det inte så mycket för att roa en , roligt att släppa loss ibland och göra "barnsliga" saker

• Fru E

Nenne-du har så rätt så rätt, tack så mycket
    Grattis till det fina ägget
    Här laddar vi för fullt för ÄL, vet inte riktigt när den kommer men gissar i mitten av denna veckan. Konstigt nog hade jag "molvärk" i äggisarna fram till i helgen men kanske är "förvärken" till ÄL för den kan väl inte infalla på dag 10 redan?????

Ore, Fru L-hur går det med BIM:andet spännande det här

Dags att gå på möte

• Fru E

Ore-mej inte tanten du som hade så positiva tankar *skickar över chokladtryffelmuffins med topping som goat till sig i kylen ett par dar*

• Fru E

Nenne och Tinga-tack för alla trumpetfanfarer, precis den trumpetfanfar som jag ville ha passar så bra nu med *knulltrumpeter*

MSW-jobbiga släktingar som inte kan bestämma sig någon gång

Tinga-det var ett jättefint hus, synd att ni måste släppa det men man har ju en gräns man inte vill gå över heller

• Fru E

Ore-INTE vara på FL, *duktig kicka*
    Klar du ska unna dig en datorväska, själv har jag en knallröd samsonite och en läderportfölj när jag känner för det och beroende på vad jag behöver ha med mig.

Muggles-har svårt för människor som inte kan gå direkt till en utan går till andra och frågar även om det är fel person, fegt

Lappis-har doktorn ringt än? Konstigt att det kan hålla i så länge, tycker kroppen borde vilja ha bort allt på en gång..

• Fru E

Mugglan-hade med behövt hotelltips till trådträffen i maj

• Fru E

Izzie-tack tack
    Cupcakesen gick hem hos familjen så nu återstår det att se vad vännerna tycker. har även med mig till jobbet idag till mina kollegor på avdelningen, men nu visar det sig att nästan hälften av dem sitter i möte hela eftermiddagen men det innebär att vi får äta desto fler eller så får de dem sen....

• Fru E

Lovar att föra vidare alla grattis till maken så han inte känner sig utanför

Frejis-hur långt är du gången? Går det inte att få ett privat UL för att stilla oron lite eller det går kanske inte att se hjärtat så tidigt.......

• Fru E

Cissi-maken och jag är födda på, samma år, samma dag, nästan samma tid, samma bb plus att vi har bröllopsdag idag
    *styrkekramar*

• Fru E

*Gäsp*
    Att börja veckan med rödvin och bubbel en måndag var kanske inte det bästa men ett trevligt sätt att fira födelsedagar/bröllopsdag med vännerna igårkväll. Lite småsegt idag men det får vi ta

Mrs B-hoppas Malte kommer på rätt köl nu så du får det lite lättare

Lappis-bra att du får en läkare som verkar vettig och som tar tag i saken

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare