• viktualia

Grodan - har du åkt i Sälen den här veckan! Undrar just om du krockade med min kära make som var där och svängde i backarna.. fniss!

Minns inte vem det var som hade svårt att hitta BH.. jag har hittat en sajt som verkar schysst timarco.se/Default.aspx
    Var det Izzie?!? *kliar mig i skallen*

• viktualia
    Grodan12 skrev 2009-03-22 20:54:21 följande:
    Jag krockade inte bokstavligen i alla fall... Åkte bara i Tandådalen.
    och det var där han var... hihihi
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-23 16:44:15 följande:
    Vickanförresten. Jag har tänkt på dig och ditt eventuella utkast i karusellen. Provar du igen så kan det ju hända två saker. 1. Fullgången graviditet2. Missfall igen - vilket betyder att du har rätt att få hjälp. Oavsett hur länge du (ni) väntar så ändras ju inte förutsättningarna. Jag hoppas ju självklart inte att det ska bli ännu ett missfall, men OM det hemskaste skulle hända så kommer ni då att hitta lösningen!!!! Kanske är trombyl lösningen?
    Gulligt av dig att tänka på mig. Och japp... jag SKA ta mig samman en tredje gång....
  • viktualia

Ego - har just lagt på luren... mamma meddelade att mormor har dagar snarare än veckor kvar. För allas skull önskar jag att det går fort och skonsamt. Själv är jag bara tom...

• viktualia

tack!

EA - helt riktigt. Moster och mamma har just sagt nej till att skicka mormor till sjukan... vi är helt överens om att mormor inte hade velat ha mer livsuppehållande vård om hon hade kunnat prata för sig...

...usch.. det här är så tungt...fast ändå så väntat...

• viktualia

Tinga - hoppas verkligen att du får stöd och du borde VERKLIGEN få lite ensamtid.

Clownis - beklagar sorgen!!!

AM - huu vad jobbigt det lät med Livias svinkoppor!

Liten och BS - hoppas att era familjer och ni får krya på er snart!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare