Barnkarusellen snurrar vidare
AM-men då är ni två mot en
AM-men då är ni två mot en
Försökte nyss boka ett mysigt hotell i Göteborg som vi bestämt oss för men de var ju fullbokade . Får n og ta och boka snart iom Göteborgsvarvet är samma helg....
Izzie-visst blev det presenter är sen sån person som älskar presenter stora som små även om de inte är dyra nödvändigtvis. Vi fick ett helt set nya kastruller, tulpaner, trisslotter, middag på en vin&delikatess restaurang, vinglas till vår glasserie och en gasolbrännare till bla creme brule .
Av maken fick jag ett halsband i guld med ett hängsmycke format som en avlång snäcka som hans kusin har gjort (han har även gjort våra ringar, är guldsmed). När vi gifte oss så kom det trippandes en liten eremit krabba mellan benen på oss under vigseln med en sån snäcka på ryggen så det är ett litet minne för oss
Muggles-kan inte påstå att jag har varit så produktiv idag heller seg som man är....
Mrs B-var det First hotell ni skulle bo på i Gbg?
Lappis-blev jätteglad för snäckan som passar perfekt
Izzie-ja jag blev lite förvånad själv faktiskt att han hade fixat något sånt här *fniss*
Har dock förklarat för maken att eftersom vi har allt på samma dag så krävs det lite mer firande på den dagen
Så First Hotel bokat till Göteborgsträffen provade några andra först som var mysiga men de var fullbokade
*skratt*
jo vi gifte oss på en strand
När vi stod i ringen och var i mitten av vigseln ungefär så kom den här krabaten krypande in i stenhjärtat till oss på stranden, såg lite roligt ut så fotografen var tvungen att ta en bild på kräftan. Så han är tom dokumenterad .
Lappis-jag tog några av Piggelins tips i er restråd ,
hotell vanilj www.hotelvanilj.se/
och Lilton www.lilton.se/
men de var fullbokade till trådträffen så då orkade jag inte leta mer utan tog First. Maken kunde tänka sig att lyxa till det lite då vi i princip aldrig gör det annars...vi brukar inte lägga så mycket pengar på hotell annars......
Tack AM
Trodde nästan det......tycker det är svårt att välja hotell när man inte kan ett jota om staden i övrigt och vet vad som är bra
Sant så sant
Vi hade verkligen fastnat för Hotell Vanilj men men First blir nog bra det med om inte dyrare
Flora såg jättemysigt ut men de hade med fullbokat den 16/5....konstigt att de har sommarstängt när turisterna kommer
Fullt tror jag de markerade med att datumet var rött...