• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Glasögon: har bara läsglasögon! Använder dom mest vid datorn.. Eller om jag tycker att det passar övrig utstyrsel.. Fast efter A föddes så är det nog bara vid datorn.. Annars kommer de inte vara hela länge till...
    MAken köpte glasögon på nätet inför att han skulle bli pappa, för de blir de inte så dyra, och således inte lika farligt om bebben skulle lyckas ta sönder dom!!

Liten: Vill också se......

Nenne: Jag (kan juh bara prata om mig själv) så har jag inte menat att du inte får känna som du gör, utan mer (som någon annan sa) försökt få upp ditt humör igen och trösta!

Och annars då, vad var det mer...?

Ea: Hur går det med droppet och den onormala tröttheten?? (förlåt att jag tjatar...)

Ego: Har fått kallelse till provtagning och läkarbesök ang mjälten nu.... Inte förrän om två veckor dock.. Ska försöka "övertala" maken att följa med.. Gissar att jag kommer behöva moraliskt stöd och hjälp att komma ihåg att fråga allt jag undrar över..
    Dessutom kommer jag juh tjata igenom det med honom sen, och då är det bra att han hört allt själv också...

• MSW

AM: Låter väl jämställt och bra att lära sonen laga mat ist för att sporta! *Heja heja*

• MSW

Ea: Då fortsätter jag att undra, och håller tummarna!
    Lycka till med mötet!

• MSW

FB: "vågar" jag inte gå med i! Är inte ett dugg sugen på att ge dem rättigheterna till "mitt liv".. Även om det är roligt att prata med folk..

• MSW

Bs: Hårddrog det lite.. Men det var som Frejis förklarade som jag menade...

Ang "mängden" barn så skulle jag nog om jag hade tre av ena sorten kunnat tänka mig att "köra" en sista gång och hoppas på en av den andra sorten!
    Men det är juh ett ganska stort steg bort i framtiden, så vem vet hur man resonerar då!

• MSW

Bs: Men då skulle jag inte vilja lägga upp några bilder... Och då känns det som att man förlorar grejen med FB rätt rejält..

• MSW

Nu har jag tagit tag i månadens räkningar! Och eftersom sonen fortfarande sover ska jag se om jag hinner få in lite disk i maskinen!

• MSW

Liten med Mindre skrev 2009-02-25 14:50:20 följande:

kängu - jag tyckte det var skönt att inte behöva berätta för alla ibörjan. För jag var inte alls lika glad de första månaderna, som den dagen jag stod med plusset i handen. Skönt då att slippa stå och bli kramad och gnissla fram "jtteskj". Sen blev det bättre o bättre under tiden.
    Liten: Så kände jag med.. Eller jag kände absolut ingen brådska med att berätta för alla.. (det hade jag nästan glömt nu...)
    Maken var nog mer framåt och glad till en början.. Blev nog mest chockad och förvirrad av att testet visade positivt också.. Vet inte när det vände.. Var nog ett par-tre månader in i graviditeten som det började gå åt rätt håll!
  • MSW

Förslaget för egen del är att kolla receptet till lunch maten och se om det är dags att börja med den eller om det kan vänta ett tag till..

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare