• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

MSW - låter jobbigt och komplicerat. Alltid får man skit när man är den som arrangerar (är van arrangör).

• Lapinette

Kommer till Göteborg i augusti! Jag lyckades med att få biljetter till Madonna!!!

• Lapinette

mugglas - om han inte känner sig hotad av dig varför skulle han då betee sig så konstigt? Kan han vara förtjust i dig? Vissa människor blir ju helknasiga och istället för att ta kontakt undviker? Nu spånar jag bara på ... har ingen aning om hans ålder eller något.

• Lapinette

Ahhh... hur fick ni biljetterna! Jag åkte ur flera gånger imorse från kön på ticnets hemsid. Gick in där innan 09.00. Nu har vi iallafall biljetter men på sektion Ö ... måste vara i himlen?!

• Lapinette

mugglan - det tycker jag och gärna tips på ett bra hotell, ganska så centralt. Tror nog vi drar ned på fredagen (makens födelsedag) och stannar till måndag.

• Lapinette

Vi gillar Madonna båda två. Maken har t o m fler skivor med henne än mig. Ångrade att jag aldrig gick när hon var på Ullevi senast för typ 20 år sedan. Nå väl, bättre sent än aldrig. Sektion R låter himla bra mot Ö och jag som gick in före 9.00 men åkte ut

Typ av hotell, snyggt, mysigt, promenadavstånd?

• Lapinette

Jag tror jag ställde mig i kön igen typ några minuter över 10 . Nå väl ska sluta tjura får vara glad över att vi fick biljetter.

• Lapinette

muggles - du har rätt, Ö är inte sämre än R och självfallet har jag noll koll. Har aldrig varit på Ullevi tidigare. Fick faktiskt tips på restråden (har ju några göteborgare där också) om just Avalon. Är inte på hemsidan och kikar.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare