• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Muggles & Koko- skönt att ni båda verkar ha fått ett fint avslut.
    Muggles, din mormor verkar ha varit en härlig dam

BS- Bra att kämparglöden är väckt hos dig!!

Ego- Jag kan inte fatta att det är måndag igen redan??? Veckorna går så fort... bara 4,5 vecka tills mitt examensarbete ska in. Dags att lägga på ett kol med skrivandet med andra ord...

Izzie- se till att verkligen njuta av den sista veckan nu! Förstår att det känns lite tungt att börja med heltid direkt.

• kängu

Piggis, såg att lägenheten ligger ute på Hemnet nu! Hoppas ni har bättre tur denna gången, bilderna såg fina ut tycker jag!

• kängu

Japp varvet är 16 maj!

Jag antecknar både lördag och söndag för trådträff!

Frullis- BF en dag efter mig! Jag har planerat att föda en vecka tidigare iofs, tycker jag verkar vara lagom

BS- Hoppas att du får ett bra samtal på BVC!

Piggis- Vill du att jag ska buda lite för att få upp priset?

• kängu

Jag är också ineffektiv, till skillnad från igår då jag skrev i 10 timmar i streck! *stolt* Jag följer Piggis exempel och loggar av.
    Ha en fin dag alla!

• kängu

Mugglan, jag säger det redan nu, f*n va mycket ni har skrivit

Jag är mest nyfiken på Vickans ring och klänning, i övrigt bryr jag mig inte så mkt. Fattar dock inte varför de ska ha så lång förlovning???

Blivande fru- Väldigt tråkigt besked ni fått- men, som många skrivit tidigare, skönt att ni nu vet hur ni ska gå vidare!!

• kängu

EA- Jag trodde också det skulle bli i sommar! Mums, semlor, maken skulle köpa med sig hem från jobbet. Han är dock inte hemma på tre timmar så får försöka tåla mig lite

• kängu

Nähäpp nu blir det till att logga ut igen, för här får man inget gjort! Trevlig semmel-förlovningsdag på er!

• kängu

Lappis- låter som att ni åt smarrig middag igår.

Nenne- vet inte vad jag ska skriva så jag nöjer mig med

• kängu

Liten, jag vill också se!
    Jag tycker laseroperation verkar riktigt läskigt... jag håller nog fast vid mina glasögon och linser (ska tilläggas att jag har tre par rel. nya glasögon fast jag bara använder dem nån gång i veckan, jag äääälskar att köpa glasögon!!)

• kängu

Liten, du var superfin!

Telis, vet inte- men bågarna bara ropar på mig *kom och köööööp* Just nu är jag på jakt efter ett par rosa

Lappis, äcklig snubbe!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare