Barnkarusellen snurrar vidare
Ja oj vad fin du var, Liten! Fast du är dig väldigt lik!
Intressant att en bröllopsfotograf lägger någon annans fot på sin förstasida ... Har du sett "Love Actually" - kompisen kanske är vrålkär i dig
Ja oj vad fin du var, Liten! Fast du är dig väldigt lik!
Intressant att en bröllopsfotograf lägger någon annans fot på sin förstasida ... Har du sett "Love Actually" - kompisen kanske är vrålkär i dig
"någon annans fot" ska naturligtvis vara någon annans FOTO!
Vad fel det kan bli
Lappis:
En kompis till mig berättade i helgen att hon lagt ut en annons på blocket om lite kläder och skor som hon ville sälja. Så mycket konstiga samtal hon fick om skorna - flåsande män som ville veta att de säkert var använda ... Män med stl 42 som vll köpa skorna trots att de var stl 39 ("med lite vilja så går det nog, hehe"). Urk!
start september skrev 2009-02-25 11:27:48 följande:
Start: de är förvirrade på sin hemsida. Det är laserbehandling jag ska ge mig på.
Svindyrt tyvärr men bra resultat. Tänker inte gå omkring med mina tantben längre!
Ego: Idag är det jag som känner mig som världens sämsta mamma. Har insett att sonen har sportlov men jag ORKAR inte göra något sportigt med honom, kan i dagsläget inte ens knata runt på museum (får sammandragningar och ont i magen hela tiden - börjar misstänka att bebin är på väg ut redan :-0). Ställde in dagens tid hos min coach för att jag inte pallade att ta mig till Odenplan ...
Ska snart hämta honom hos pappan och ska försöka föreslå att vi har bakning- & matlagningswork-shop hemma istället.
Ni kan väl säga att jag är lite duktig i alla fall ...?
Tack MSW & Start för medhåll/peppning!
Start: har du gjort vanlig operation tidigare? Båda benen?
Angående sammandragningar - jo jag är i v 30 +2 ... Dessutom sparkar ungen så infernaliskt hela tiden att jag blir alldeles matt. Tror han har fixart sig och trycker till neråt så att det ilar som knivar ...
Nåväl - ska gå och hämta de lille blivande mästerkocken nu ...
KRAM på er!
Oms: Halksockor: sofiapauline.blogg.se/2008/december/gor-egna-halksockor-1.html
BS & Liten: Jovisst finns det nog kompisar kvar i stan men fullt så lat vill jag inte vara ... Vi har köpt hem ingredienser till kanelbullar och har stämt möte i köket kl 14! Imorgon blir det storkok av köttfärssås (till middag och till frysen) och på fredag två- eller trerättersmiddag. Det är verkligen på tiden att han lär sig några rätter och framför allt handlaget i köket (hacka lök osv).
Snart trebarnsmamma ja ... Men eftersom sonen är så stor och självgående och hos mig bara varannan vecka så är det snarare tvåbarnschocken jag väntar mig.
Ska förövrigt dra med mig hela familjen till barnvagnsaffären på lördag för att beskåda och låta Livia provsitta dubbeldäckaren Phil & Teds. Det blir nog i alla fall den vettigaste lösningen för oss. Även om jag inte gillar att de sitter under varandra ... Vad hände med de där ttrevliga syskonvagnarna som fanns när jag var liten - där man satt mittemot varann istället. Mycket mer socialt.