Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

Påminn mig inte om min senaste teaterupplevelse, det var något med Christer Fant i sjömanskläder...

Nu insisterade svärföräldrarna och pratade först om Wagner på operan - Windorfruarna känns som högsta vinsten i jämförelse.

Kan ju föreslå Teatergrillen också, om det nu går att få bord där med kort varsel.

• Telemarkgrrl

Att kunna somna till Wagner är nog också att betrakta som att vinna högsta vinsten.

• Telemarkgrrl

Hej hej allihopa!

*vinkar till alla*

Grattis till koko & Frejis! Välkommen hem till Cicci! Kram till Vickan! Och till AM, världens bästa bling-bling-mamma.

Muggles, jag har just lyssnat på en dokumentär där det förekom en person med samma efternamn som du. Du har ju ett ganska speciellt efternamn, har din man någon släkting som varit med om en grej som det kan göras dokumentärer om? *nyfiken i en strut*

• Telemarkgrrl

Liten, det är sk*t med ryggen just nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Men tack för att du frågar!

Muggles, nej, det var en kvinna. Jag inboxar dig!

Jag gillar också Esprit! Jag köpte en svart cocktailklänning där för ett tag sen så nu hoppas jag på att AM ska ha champagnemottagning snart.

• Telemarkgrrl

Liten, nja, ortopeden säger att det är diskbråck men jag tror inte på att det är det som gör ont. Dels stämmer inte symptomen alls och dels är det bara ett litet diskbråck och dom flesta lider inte av sina diskbråck alls. Naprapaten säger att jag har låsningar i bröstryggen som gör att jag får ont i ländryggen och att jag måste träna. Men jag tränar och tränar och det blir inget bättre, tvärtom brukar jag få som mest ont dagen efter jag har tränat.

• Telemarkgrrl

nenne, men 70-75% är ju jättebra siffror! Det är ju ändå tre av fyra av par som uppenbarligen har haft svårt att bli gravida (annars skulle dom inte göra ivf).

• Telemarkgrrl

Liten, jag har fått rumpmassage (kunde inte sitta på två dagar efter ) och diverse brutal behandling av lår och ljumskar (det kan inte göra lika ont att föda barn som när en naprapat med våld ska sträcka ut ens ljumskar ), och så har hon knäckt lös låsningar i ryggen och nacken. Jag går alltid därifrån och har mer ont än i innan. Du får gärna inboxa namn och nummer på din naprapat, det kan ju aldrig skada att få en second opinion!

Jag har köpt en spikmatta också, borde komma på posten i nästa vecka. Ska bli spännande att prova!

• Telemarkgrrl

nenne, jag önskar också att det var 100%-iga resultat. Men jag tycker att jag, Lappis, gosnosen och Frejis har fyllt kvoten på misslyckade ivf:er så din chans borde verkligen vara nästan 100%-ig.

• Telemarkgrrl

nenne -

AM -

Jag tror att gosnosen gjort tre försök också. Det är verkligen inget 75%-igt resultat här.

• Telemarkgrrl

Ja, jag berättar mer om spikmattan när jag har provat. Jag hoppas mycket på den, den kan ju vara härligt med sånt där som gör ont-skönt.

AM, det blir KB imorgon istället för Jacobs. Bara så att du vet om du nu undrade.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare