• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Grattis koko!!

Jag sitter här och känner mig tjock i halsen! *suck* Jag hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk en gång till!! Jaja, blir det inte värre går jag på gympan ikväll iaf! (ska jag sen vara sjuk i två veckor som jag varit tidigare, är det skönt att ha gått idag....)
    Sonen fick alvedon igår kväll när han vaknade efter en liten stund i sängen och var helt och hållet otröstlig.. Gissar på ont i magen, eftersom han inte har gjort "Nummer 2" på ett par dagar.. Trots att han får katrinplommonpuré till gröten.. NU verkar han dessutom inte tycka att purén är så god.. Får se vad vi ska hitta på ist!
    Efter det gick natten ganska bra, förutom att han sov i vår säng och åt varannan timme (man orkar inte ta tag i saker på samma sätt som när han ligger i sin säng..)

Ang färger på kläder så klär jag gladeligen sonen i rosa.. (Är precis som Cicci som älskar rosa).. Det händer juh ganska ofta att folk utgår från att han är en hon.. Men ännu så länge känns det inte som några problem att "ta det"..
    OM man tittar på A's garderob/urväxta kläder så kan jag nog tycka att de skulle kunna tillhöra både en tjej och en kille.. Vad jag ville ha sagt med detta flum vet jag inte riktigt...

• MSW

Am: låter juh som att tapetseringen löser sig tillslut då! Även om det blev lite bökigare och tar lite längre tid än planerat!

• MSW

Jag blev inte avskräckt av bajsvattnet (kanske borde man..? ) Utan jag försvann eftersom jag blev tvungen att städa lite.. Svägerskan undrade om hon och Kusin A fick komma och hälsa på!! Så då blev det lite lagom akut städning..

• MSW

..efter att ha varit grått med regnet hängande i luften har nu vädret gått via regn till rejält snöande... Piss tråkigt!! Jag vill juh ha vååååååååååååår!! har redan sett lite grönt komma upp i landet... Och hos grannen blommar det redan krokus!

• MSW

A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
    Liten: Mindre - januari 2008
    September: Lilla tjejen - juni 2008
    MSW: Sonen A -augusti 2008

• MSW

Listan:
    A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
    BS: Iris - Juni 2007
    Cicci: Victor - Juni 2007
    Mugglan: Moa - Augusti 2007
    Frullan: Borren - September 2007
    Piggelin: Amanda - November 2007
    Koko: Conny - Januari 2008
    MrsB: Malte - Januari 2008
    Liten: Mindre - januari 2008
    September: Lilla tjejen - juni 2008
    MSW: Sonen A- augusti 2008

• MSW

Nu missar ingen listan iaf..

MrsB: Grattis till intervjun!! SKönt du fick reda på vad det var för slags tjänst också.. Man gör väl inte sig själv riktigt rättvis på en intervju annars..

Sen kommer jag inte ihåg mer vad jag tänkt kommentera.. Är lite lagom trött och har dessutom svårt att slita mig från mitt bokrea inköp.. (Livstid av Liza Marklund)

• MSW

EA: Verkligen märkligt.. Tycker fortfarande att det låter som du är gravid... Men det känns juh ändå inte som du borde testat för tidigt... *hoppas inte jag virrar till det ännu mer för dig*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare