Lite bättre avslut på kvällen förresten men den ursprungliga diskussionen/problemet kvarstår.
Angående kön så vill jag bara få till ett plus, jag struntar i kön just nu.
MSW, vad du har planterat, hos oss hoppar vi mellan snödrivorna fortfarande men jag har faktiskt sett en snödroppe (1)!
Iris fick ett av sina hysteriska utbrott när jag lämnade henne på dagis imorse, det kom sig av att hon var där nästan först, tror att de flesta lämnar vid åtta för strax efter oss kom massor med barn, och den enda killen som var där innan henne var och bytte blöja. Så när hon gick in på dagis tvärstannade hon och man såg att hon konstaterade att inga andra barn var där. En fröken som hon gillar var och bytte blöja och en vikarie som hon inte känner så väl stod där inne. Man såg att hon tänkte att det här är inte rätt, här vill jag inte vara. Sedan vände hon sig om och ville ha sin napp med darr på rösten. När jag sträckte den mot henne ville hon helt plötsligt INTE ha nappen och sedan slängde hon nappen åt ett håll, slängde sig själv på golvet och sedan var det kört. Jag fick lämna henne hysteriskt skrikande och med tårarna sprutandes på golvet, det var inte roligt.