• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Mitt konstigaste "bordsskick" (är väl egentligen andras det gäller...) är att jag tål inte folk som smaskar/äter typ knäckebröd...

Är iofs känslig med ljud öht.. kan inte med att ha badrumsdörren öppen då vår panna står där inne och brummar.. Mest på nätterna när jag sitter upp och ammar.. det hörs juh tydligast då...

• MSW

och förresten, BS, vad skönt att det blev ett bättre möte med bvc än med doktorn!

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-04 16:09:53 följande:
    MSWJa, och min syster har två barn men nu är det ju vetenskapligt bevisat. Jag brukar tugga med öppen mun när jag hamnat i komastadiet eller är någonannanstans långt borta i tanken. Gärna knäckebröd. På det så knakar min käke i varje tugga så vi kanske inte behöver sitta bredvid varandra på en dejt?
    Haha.. nä kanske inte.. Fast säger som AM att det är mest när det är nära och kära som låter som är värst.. Med svärfar på första plats!
  • MSW

Nu ska jag försöka ta tag i Thaipannbiffarna som är kvällens mat!

• MSW

Ea: Om du inte hade ÄL förrän dag 18, så kan det juh passa med att det lilla blod som kom var en nid?

Jag fick fatt på pannbiffarna.. De kom inte så långt.. Men sen fick maken laga dom..

Försökte få i A gröt på morgonen idag ist för på kvällen då intresset för gröt helt plötsligt minskat.. Gröt är VÄLDIGT kladdigt.. Åtminstone halva A var grötig (framsidan....).. Men lite fick han nog ner i magen också...

• MSW

Och MrsB: Skönt med en ordentlig natt(och dag)s sömn! Hoppas det håller i sig! Och lycka till med tentan!!

• MSW

EA&MJ skrev 2009-03-05 09:45:52 följande:

Nenne-jag är på dag, nu ska vi se, 36 idag........usch skräm mig inte med cystor nu . Innan hade jag ju cykler mellan 28-35 dagar men spottingsen började alltid 3-4 dagar innan tanten kom så så här puts väck har hon aldrig varit.Jag vet att jag är supervelig med att testa men blir så grymt besviken om det är minus igen iom att det blev det på dag 32. Men jag lovar att tänka på det . Funderade på att ringa till gyn för att höra hur vanligt det är att tanten försvinner månaden efter man ätit Pergo men inte kommit till skott än...
    Är det inte bättre att du testar igen innan du ringer till gyn? Jag menar skulle detta andra test också visa minus så är det juh mer konstigt än att ett test visat minus och ingen tant..
  • MSW

Ea: okey.. Planen är fortfarande söndag? Inte lördag så att ni har längre tid på er att smälta oavsett vad det visar? Det är juh så spännande..

• MSW
    Ore skrev 2009-03-05 10:10:23 följande:
    Neeej, Kängu... Då borde jag ju också börja, fyller 28 i år...Jag har faktiskt blivit litet intresserad av krämer utan mineralolja, t.ex. Dermanord. Ska se om jag kan hitta någon återförsäljare för dem någonstans i närheten av "min" håla, eller om jag får ta en tripp till Göteborg Jag har nästan hysteriskt känslig hy. Och knepig är den också, yttorr men ändå fet...
    Låter som du behöver en kräm med fukt i då.. Utan fett.. Huden blir fet av att vara torr också.. Alltså är den torr så producerar den mer fett.. Är absolut ingen expert på hud/hudvård, men så har jag fattat det iaf..
  • MSW
    BrudSommar2006 skrev 2009-03-05 10:14:56 följande:
    AM, har Livia haft sin spjälsäng tills nu? Vi hoppas att Iris ska kunna sova i sin så länge som möjligt, det är så skönt att veta var man har henne!Jag vet inte vem jag tycker mest synd om, maken eller Iris, men i hissen på väg upp för att träffa kirurgen för återbesök på södersjukhuset så kräks Iris över hela sig och halva hissen. Vet inte om hon blivit magsjuk eller om hon bara satt slem i halsen av sin hosta/förkylning.
    Åh fy! HUr reagerade/gjorde maken? Gick de ändå på återbesöket? Vad sa dom där isf?
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare